Hop til indhold
HenningBH

Anmeldelse af Ladyboy Gina fra Vejen❗️

Recommended Posts

Anmeldelse af Gina , fra Vejen 

I går besøgte jeg Gina.

Jeg ringede inden hvor hun oplyste at det kostede 1000 kr. for 30 minutter alt inklusiv, men jeg fortalte at jeg kun ville betale 800 kr., hvilket hun accepterede.

Da jeg ankom var det hende der åbnede. En slank thai ladyboy, med ægte sort langt hår. Højhælede sko og en stram kjole.

Jeg blev vist ind i et lokale og hvor hun krævede 1000 kr., jeg fortalte om vores aftale og gav hende 800. Det ser hun først lidt utilfreds ud over, og ville lige ud og spørge bordelmutter, og bad mig vente.

 Efter 2 minutter kom hun tilbage, og sagde at det var helt i orden. Jeg tog min jakke af, men inden jeg havde fået den helt af af havde hun knappet mine bukser op og tog min pik i munden mens hun masseret mine ædlere dele. Jeg er ikke lille, men alligevel tog hun den helt til roden og hver gang mens hun sugede. Jeg var lige ved at eksplodere, og kunne ikke få tøjet hurtigt  nok af, og det kunne hun heller ikke. Under kjolen var der en lækker sig ladyboy, med flotte bryster og en fin pik der strittede klar. Herefter fik jeg den helt store tur, som om det var sidste gang hun skulle være sammen med en mand. På et tidspunkt var jeg  lige ved at få nok, og sagde at jeg gerne vil ordne hende. Hun gav mig  kondom på, og var klar i Doggi-style. Hun havde en utrolig lille talje og en stram røv, og gav udtryk for at hun nød det. Engang imellem vendte hun sig rundt med sit hoved for at ville kysse, og jeg kunne både trække hende i håret og kramme hendes bryster hårdt. Det endte selvfølgelig med at jeg kom ret hurtigt.

 Normaltvis trækker "pigerne" sig her, men næ nej det var jo ikke aftalen. Så hun tog selv kondom på, og vendte mig rundt, og trængte forsigt ind i mig (Det er sjældent jeg selv får tur). Hun var både hård og blid  på en gang og den rytmiske pik i min røv, fik mig til at komme igen. 

Efter 20 min var jeg færdig, helt færdig, men alligevel spurgte hun mig om jeg ville have noget massage de sidste 10 minutter.  Det er afslog jeg, da jeg synes jeg havde fået nok.

Jeg har været mange steder, rigtig mange steder, og det her var en af de bedre oplevelser.

 Samlet set fra 1-10

Gina: 8 ( manglede lige det sidstefeminine i ansigtet men ellers helt okay).

Service: 9-10 (jeg ved ikke om det var dagsformen der var i top?).

Lokalet: 8 ( pænt og rent, og en hård seng der ikke knagede).

Stedet:  9 (  det ligger lidt langt væk, men dejligt diskret og man kører bare ind og holder ude foran hoveddøren hvor der stakit til hver side og ingen vej foran, kun marker )

 Valuta for pengene: 10 (kommer sikkert igen hvilket ikke er så tit det sker, da jeg hellere vil prøve forskellige).

Hjemmeside: Asianladyboy.dk

Sig til hvis der andre I skal have anmeldelse om, da jeg har været lidt rundt omkring de sidste par år, både thaipiger og ladyBoys/shemales.

BH

"Henning"

Redigeret af HenningBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

For pokker hvor ser de 2 piger godt ud :-) 

Har i længere tid tænkt på at afprøve en ladyboy. Har fuldt mange indlæg her på EG og ofte har de flotte piger holdt til. STOR STOR overraskelse for mig, at der faktisk er 2 ladyboys i Vejen - ret tæt på min bopæl og måske for tæt på :-( Det skal jeg lige overveje.

Hvor langt væk fra Vejen by holder pigerne til?

Har du erfaringer med andre Ladyboys i Trekantsområdet eller bare inden for 1 times kørsel fra Vejen.

Redigeret af KAN

Del dette indlæg


Link til indlæg
HenningBH skrev, for 3 timer siden:

Jeg ringede inden hvor hun oplyste at det kostede 1000 kr. for 30 minutter alt inklusiv, men jeg fortalte at jeg kun ville betale 800 kr., hvilket hun accepterede.

 

Hvem tager egentlig telefonen, der står det samme nummer ved begge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mingo100 skrev, for 18 timer siden:

Det var godt det var dejligt for dig, så håber jeg du giver hende 1000 kr. næste gang du er der.

Det er jo hele tiden en forhandling.

Hvis vedkommende ikke vil acceptere siger de nej.

Jeg har givet meget for nogle rigtig dårlige oplevelser og omvendt lidt for nogle rigtig gode.

De fleste LB tager forøvrigt 800 for 20 min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 19 timer siden:

Hvem tager egentlig telefonen, der står det samme nummer ved begge?

Det plejer at være Sandy, men så bare spørg efter Gina.

Redigeret af HenningBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
KAN skrev, for 20 timer siden:

For pokker hvor ser de 2 piger godt ud :-) 

Har i længere tid tænkt på at afprøve en ladyboy. Har fuldt mange indlæg her på EG og ofte har de flotte piger holdt til. STOR STOR overraskelse for mig, at der faktisk er 2 ladyboys i Vejen - ret tæt på min bopæl og måske for tæt på :-( Det skal jeg lige overveje.

Hvor langt væk fra Vejen by holder pigerne til?

Har du erfaringer med andre Ladyboys i Trekantsområdet eller bare inden for 1 times kørsel fra Vejen.

Der er mange der veksler hele tiden. 

Men oftest skal du til Århus, Nordjylland, nogen gange Odense og altid mange i København.

I Kolding holder Sara til, men det er mere en alt for stor (høj og muskuløs) Trans med langt år. Hun har ingen bryster. Men hun tager også kun 600 for 20 min.

Ellers kør til Flensborg, der er altid et par stykker og de tager 100 euro for en halv time og 150 for en time.

Se mere på www.fairgirls.de

Bedste hilsner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anns Massage har altså udvidet forretningen - troede kun der var Thai massage.

Anns massage ligger lige i min baghave og jeg tror ikke jeg tør tage til et lokalt sted.

Tænkt, hvis jeg bliver genkendt............

Synes ellers de 2 trans piger virkelig er i den flotte ende - dog mangler der måske lidt cm på dilleren :-) 

Overvejer lige mit næste udspil.

 

Tak for de gode forslag i Flensborg - kunne også blive i Odense (hvem kan anbefales i Odense?)

Redigeret af KAN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede lige lidt på Henning BH s priser i Flensborg, 

Betaler som regel 80 for 30 og 130 for 60, men tilbyder så 20 xtra. For lidt tillægsydelser, cim, cob, natur fransk.

Laver en klar aftale om hvilke ydelser jeg forventer inden vi går igang, oftest allerede i telefonen og gentager mine ønsker inden

Pengene slippes....

Jeg betaler modsat de fleste altid med det samme, da min erfaring er at, det skaber en mere afslappet atmosfære,  

Bliver en sjælden gang skuffet over aftalerne, men det kan man jo også blive ved senere betaling, i Tyskland er det mest brugt at betale efter

Ydelserne,  men får, ofte positive reaktioner på at ville have det klaret på forhånd...

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS.  Jeg bruger ofte Flensborg, de skifter ofte ud, nogen gange hver uge, priserne er gode og modsat Hamborg er det som regel alt inklusive, du 

Skal ikke forhandle så meget om tillægsydelser, som før nævnt.

En tur Til Hamborg, kan også anbefales, bor på Ibis hoteller, når det er privat, og der er det let at bestille TS takeaway, hvis man har lyst.

Altid 30- 40 TS , LB i Hamborg, kan som regel lege med 2, 3 stk over en weekend med to overnatninger. 

Det er bare at klø på....

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

romeomand:  Jeg betaler modsat de fleste altid med det samme, da min erfaring er at, det skaber en mere afslappet atmosfære,  

hvor kan man betale bagefter ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bodie skrev, for 2 timer siden:

romeomand:  Jeg betaler modsat de fleste altid med det samme, da min erfaring er at, det skaber en mere afslappet atmosfære,  

hvor kan man betale bagefter ?????

Jeg syntes jeg kan læse at, det er i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja,  nu betaler jeg altid,selv forud,som skrevet,  men har fra tyske kolleger hørt at mange først betaler efter ydelsen... 

Har ikke personlig erfaringer, kun et par gange hvor det er gået lidt stærkt med at komme fra land, i Letland 1 gang med en Ladyboy og en gang i Flensburg med en TS...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...