Hop til indhold
Heine

Adelie - en helt anderledes oplevelse

Recommended Posts

På den absolut fantastiske måde. Her 72 timer senere sidder den stadigt i kroppen og sindet...

Lad mig skrive det med det samme....Adelie er en aldeles superb elskerinde - helt usædvanligt nærværende og uden det filter og den umiddelbare reservation man (jeg) oftest oplever det første kvarters tid i intime situationer med "ukendte"-kvinder

Jeg har igennem nogen tid skrevet frem-tilbage med Adelie uden at det var lykkedes at afstemme vore kalendere. Men torsdag morgen passede det heldigvis, så jeg startede den japanske sportlimousine (legendarisk  Mazda 323 med Læderrat og sportsfælge)  og kørte mod Hernings opland for et stævnemøde med Adelie. Den præcise adresse - i et sommerhusområde - fik jeg via mobilen kort før ankomst

Blev modtaget af en meget velduftende  (Issey Miyake)  kimono-klædt varm og køn starten-af-trediverne lys kvinde med et varmt knus og et varmt kys. Adelie tager ikke ret mange aftaler på en dag - "man skal have sjælen og nydelsen med"  - og har kun kort tid i denne metier for at virkeliggøre en drøm.

Om det bare var vores kemi der swingede eller Adeiie der bare er en sublim skuespillerinde ved jeg ikke, men der var - som jeg også kan læse andre har oplevet - en spontan connection - som var der hele den time vi tilbragte i hinandens selskab.

Som de fleste af mine bedste oplevelser er Adelie en voksen pige med den afklarede seksualitet der (for nogen) kommer med livserfaring. Vi talte som gamle fortrolige efter 30 sekunder og den fornemmelse af at være set/hørt/rørt forlod mig ikke på noget tidspunkt under seancen. I den aftale tid er der meget få grænser indenfor det blide område - jeg oplevede dem ihvertfald ikke.

Vi nåede hele det klassiske repertoire - og Adelie er en the real GFE - totalt nærvær og engagement og så alligevel med en PSE-afslutning.

Vi startede med en kropsmassage (mest af Adelie) der hurtigt gik over i en fransk - og et par forskellige danske variationer - inden vi efter afmontering af kondomet - sluttede med en megafransk - en afslutning som som Adlie graciøst og naturligt valgte  at beholde på kinden - så jeg fik en moneyshot oplevelse med i købet.

Adelie er begavet, uddannet og egentlig et sted i livet hvor de færreste ville tage netop den beslutning om at leve en fantasi ud - jeg tror ikke hun fortsætter længe - men jeg er glad for at jeg oplevede Adelie.

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Ledvogter
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mangler nu endnu engang den generte, rødkindede, letsmilende smiley ..... Som ville være den bedste beskrivelse af fornemmelsen i min krop når jeg læser din oplevelse af vores møde. På alle måder TAK. Håber virkelig på at vi en dag får mulighed for endnu et skøn møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynbomanden skrev, for 21 timer siden:
fynbomanden skrev, for 21 timer siden:

Flot anmeldelse - og disse kunne måske bruges Adelie 

 

adelie1.jpg

adelie2.png

adelie3.jpg

adelie4.jpg

Flot anmeldelse - og disse kunne måske bruges Adelie 

 

adelie1.jpg

adelie2.png

adelie3.jpg

adelie4.jpg

Igen rammer du plet med dine noget så fine smileys ..... De beskriver i den grad min fornemmelse i kroppen når man læser de pæne ord. 

En mand med mange kompentencer .... Og en af dem er så smiley match til tekst ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, den 14/2/2016 at 10:30:

Igen rammer du plet med dine noget så fine smileys ..... De beskriver i den grad min fornemmelse i kroppen når man læser de pæne ord. 

En mand med mange kompentencer .... Og en af dem er så smiley match til tekst ;) 

 

Og nu er jeg så også en af de heldige der får æren af at møde dig til en lækker, hyggelig, varm og fræk date ;-)

GLÆDER MIG !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...