Hop til indhold
Golonka

Amanda (Citygirls, Seductiongirls, Mon Cherie)

Recommended Posts

Ja, jag besökte Amanda på Citygirls ifjol. Söt, trevlig och kurvig tjej som enligt egen utsago vanligtvis strippar på en av klubbarna i Köpenhamn.

Kändes helt fantastiskt att få göra ALLT med en "riktig strippa". :) Minns det som en riktigt bra upplevelse. Vi började stående med lite hångel och kyssar och när hennes underkläder åkt av ställde hon sig framför en spegel så att jag kunde smeka hennes bröst bakifrån, samtidigt som hon gned sin rumpa mot min erektion... Helt underbart att se sig själv tafsa loss på ett par fasta och fylliga bröst samtidigt som tjejen ler mot en i spegeln!

Hade sagt innan sessionen började att jag gärna ville se henne onanera, så hon hade en dildo med... Kan lugnt säga att det är upphetsande att se en tjej lägga sig på rygg, sära på benen och låta en dildo glida in i fittan... Erotisk underhållning när den är som bäst!

Sedan slickade jag henne förstås ordentligt mellan benen innan det blev dags för huvudrätten. Knullade henne först bakifrån (med ögonkontakt i spegeln!) men var så uppkåtad att jag kände att det dessvärre snart skulle vara över om jag inte passade mig. Så jag bad henne lägga sig på rygg och trängde in i henne i missionärsställningen... Kysste henne och knullade henne så långsamt jag kunde för att dra ut på njutningen... Men var förstås till sist tvungen att låta de djuriska instinkterna ta över och ökade tempot till jag exploderade i en underbar utlösning djupt inne i hennes fitta.

Vi hade lite tid över innan dörrknackningen, så det blev också några minuters småprat samtidigt som jag lekte med hennes bröst...

Kan inte ge Amanda annat än 5 av 5 poäng! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golonka skrev, den 15.2.2016 at 20:43:

Tack så mycket!

Känns som att jag måste besöka henne...  :-P

 

Fik du besøgt hende og var hun god?:rolleyes:

Kan se at hun snart dukker op igen hos SG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...