MisterNobody 32 Skrevet 12. Februar, 2016 Hej drenge og piger Nogen der ved om der er gadepiger i Odense sådan en kold fredag aften ? Trænger sgu til en hurtig guffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 12. Februar, 2016 Der er flere frække piger på job i dag, indendørs. Bl.a. Tiffany i Skt. Jørgens Gade... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 12. Februar, 2016 CPHstuderende skrev, for 2 minutter siden: Der er flere frække piger på job i dag, indendørs. Bl.a. Tiffany i Skt. Jørgens Gade... Uh, hun er ellers oss lækker - måske burde jeg trille forbi hende Havde bare overvejet at i dag skulle være min gadepige debut - men måske jeg skal vente til det bliver lidt varmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 12. Februar, 2016 Jeg er ret sikker på at der er piger på gaden lige nu! Men de har nok begrænset "åbningstid" i denne kolde tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 14. Februar, 2016 MisterNobody skrev, den 12/2/2016 at 18:51: Uh, hun er ellers oss lækker - måske burde jeg trille forbi hende Havde bare overvejet at i dag skulle være min gadepige debut - men måske jeg skal vente til det bliver lidt varmere Det er ikke noget jeg ville jagte, men Tiffanny kan man sgu altid besøge. Jeg kan simpelthen ikke få nok Hvad faldt dit valg på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 14. Februar, 2016 CPHstuderende skrev, for 11 timer siden: Det er ikke noget jeg ville jagte, men Tiffanny kan man sgu altid besøge. Jeg kan simpelthen ikke få nok Hvad faldt dit valg på? Det blev til en gang fransk med ekstra deepthroat af Tiffany Det kan hun sgu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. Februar, 2016 Hej Misternobody... hvad gav du for en guffer ? Fik du lov til 69, eller var det Steffani der klarede det hele . mens du tog en slapper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 15. Februar, 2016 Godt valg Ekstra deepthroat?! Den må du lige uddybe. Hvordan er den ekstra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 15. Februar, 2016 Sexeren skrev, den 14. februar 2016 at 20:53: Hej Misternobody... hvad gav du for en guffer ? Fik du lov til 69, eller var det Steffani der klarede det hele . mens du tog en slapper. Gav 800 - men så var det også med fuld knald på, godt med savl og helt til roden Det var første gang jeg prøvede hendes deepthroat, men bestemt ikke sidste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 15. Februar, 2016 CPHstuderende skrev, for 3 timer siden: Godt valg Ekstra deepthroat?! Den må du lige uddybe. Hvordan er den ekstra? Jeg har erfaret at de piger som "praler" med at de tilbyder deepthroat, ofte forsøger at tage den dybt en gang eller to, og så ellers kun toppen for resten - men den hotte miss tiffany gik sgu til den Ingen 69'er, men forsøgte heller ikke.. jeg havde for travlt med at rage på hendes lækre røv og alt for fantastiske bryster 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter69 30 Skrevet 1. Marts, 2016 Har Tiffany en www side.? så man kan se hvornår hun er på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 1. Marts, 2016 Peter69 skrev, 1 time siden: Har Tiffany en www side.? så man kan se hvornår hun er på? Jeg ved hun arbejder på det. Men hun er på Fyn hver anden uge, de lige uger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHstuderende 247 Skrevet 1. Marts, 2016 Og på skift i Svendborg og Odense, så vi alle kan nyde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg