Hop til indhold

Recommended Posts

 

Nu er det ikke fordi det er saa tit jeg er paa besoeg i en thaimassageklinik men indimellem synes jeg kroppen trænger til at en ung pige stryger sine hænder over den i et mørkt rum. Og jeg læser jo med her...så nu vil jeg da lige komme med...øh...nogen oplevelser. Egentlig er jeg den forsigtige type som lige ser stedet og pigen an...før jeg måske vender tilbage.

Nå men overskriften er Aarhus og det er forskellige steder samlet under en beskrivelse...

Starter med det sidste sted jeg har været - hedemannsgade. der var tid en eftermiddag efter jeg havde sent sms til nogen forskellige om der var ledigt, uden at få ret mange svar, så blev det dem. Kom ind i et mørkt rum med en ung pige, jaja de fleste er unge når man er over 50 selv, hun så da helt sød ud ...vi aftalte ikke noget og jeg skulle lægge mig helt nøgen på briksen. Så er man jo spændt på hvad der sker.

Det blev en omgang tantra, vil jeg vælge at kalde det. Ikke helt dårligt. Meget pirring -sætter sig mellem mine spredte ben og masserer rytmisk inderlår og baller, snart også den lille mand og pungen får en tur mens jeg lå på ryggen. Masseer med underarmene mens hænder og fingrer kommer tæt på numsehullet sådan helt tilfældigt. Jeg vælger ikke at få hj som hun jo lægger op til men hun sætter sig alligevel mellem mine ben da jeg ligger på ryggen og laver det der rytmiske strøg på inderlårerne og op på maven nu og fniser lidt over den ligger og vipper når hun strejfer den. Prøver at lire mig op men har taget en belutning...selv om hun nu tar fat helt nede ved roden og begynder blidt at spille den, nusse mellemkødet og lege med mine brystvorter..mens hun kigger spørgende på mig. Men nej...er ude igen efter en time og 400,- fattigere.

 

Var også en tur forbi herluf trollesgade for nylig. Meget lille rum, meget mørkt, buttet pige der ikke masserede så godt og spurgte meget direkte om hj. Hun laver også den klassiske - lægger håndklæder over maven og arme mens hun masseer benene og det hele er blottet så hun kan strejfe og holde øje med virkningen af hendes hæder.  Takkede nej, havde bestilt 1/2 time og var ude efter 45 min. Sådan set ok jo men æh...nå ja hende der sad ude i forhallen var så chamerende jeg kom til at flirte lidt med hende. Hun kiggede lidt skævt til mig hende der masserede mig...sorry.

 

For nogen måneder siden var jeg oppe i det lille rum på paradisgade, meget lyst og der skulle jo ikke være antydning af noget frækt. Trængte bare igen til...berøring. 1/2 time. Og hold da kæ.. Hvor er hun er sprød snitte hende der masserer. Sød og glad og ser pisse godt ud. Jeg lå der med underbukser og hun masserede mine inderlår i lang tid så jeg faktisk lå og tænkte hov hvad sker der her...og den begyndte at vokse og bule ud og hun kiggede men sagde ikke noget. God massage dejlig betjening. Men ikke mørkt rum.

 

Stak også lige hovdet ind i Knudriisgade men der var optaget...hun så også dejlig ud så der vender jeg nok tilbage engang.

 

Fik en 1/2time i klinikken på frederiks alle ved føtex ...hoooold da op hun er dygtig hende der var der, aw hvor gjorde det ondt og godt på samme tid. Kan stærkt anbefales ved en træt gammel krop. Ingen hanky panky. Det eneste sted jeg har fået så effektiv massage er i Randers ved hende der koster 200,- hun laver ikke noget frækt heller. Men hun blotter dine baller mens du ligger på ryggen og så får de en tur. Grundigt. Lidt frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...