Hop til indhold
FKV

Julie pigen på besøg i Odense

Recommended Posts

Besøgte denne skønne kvinde 

https://annoncelight.dk/showad/193048

Købte en halv time. Julie er sød og venlig guffer uden hætte.  Hun er kun 160 cm høj så det er en lille nips. Sex var godt og vi prøvede mange stillinger. Jeg afsluttede i munden og det løb ned over hendes krop.  Fik et hurtigt bad, hvilket hun ikke fik. Hmmmm. Tillykke til den næste der sutter på hendes bryster  

Hun er der for øvrigt sammen med en yngre veninde, som jeg ikke så noget til , men jeg kunne hære hende. Stedet er en privat lejlighed nær Falen. 

Gentagelse. Måske, hvis hun tager et bad før agten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Et enkelt spørgsmål - hvordan ved du hun ikke fik et bad? De fleste gange får jeg da også et bad alene, men formoder da at pigen tager et bad inden næste kunde... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 12. februar 2016 at 15:36:

 

Hun tog alt tøjet på igen. Men måske tager hun et bad....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 12. februar 2016 at 18:00:

Pigen venter da altid med at tage bad til kunden er gået.

Var megafransk inkluderet i prisen for en halv time eller måtte du betale ekstra?

Normalt tager pigen bare et håndklæde omkring sig og smutter i bad når kunden er gået. Men her tig hun tøj på.  

Jeg betalt ikke ekstra for at komme i munden uden hætte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKV skrev, for 4 timer siden:

Normalt tager pigen bare et håndklæde omkring sig og smutter i bad når kunden er gået. Men her tig hun tøj på.  

Jeg betalt ikke ekstra for at komme i munden uden hætte. 

Mærkeligt - men skal vi ikke formode hun går i bad? Jeg går ud fra hun var velduftende da du kom? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...