Hop til indhold
mig selv

gadepige

Recommended Posts

Viste ikke der var gade piger nogen steder i nærheden af hvor de bygger metro?? Det tætteste må næsten være Enghave plads, har bare aldrig set gade piger i den ende af istedgade... Så hvor mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Viste ikke der kom en metro der? Og er der egentlig ret så ofte, troede bare det var noget andet de byggede der... Kbh er efterhånden også Danmarks største byggeplads.... Er det Kbh h station der kommer der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 15 timer siden:

Viste ikke der kom en metro der? Og er der egentlig ret så ofte, troede bare det var noget andet de byggede der... Kbh er efterhånden også Danmarks største byggeplads.... Er det Kbh h station der kommer der?

Nej men de bliver nødt til at grave lidt ned undervejs mellem stationerne ... He he 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha, jag gjorde misstaget at pröve en gade "pige" i aften. Har bollet et par små ungarske/rumänske puger i bilen og Anastacia, den russisk/svenske pige. Det har varet godt slle gange. Men nj plockade jag op en dansk dame, hon såg flodt ud. Lidt äldre, måske 50. 300 for en omgang. Jag hade kun en 500, då hon fick den før hon ville ha 400 med SF. 

Det franska var riktigt godt og hon var meged sød med en riktigt skinny krop. Når det blev dags at bolle kom hon en kondom på. Det var svaert st komme ind, og hon holt en hand før. Det virkede som hon fick ont og sen begynte det at stinke som på en gamel fiskematknad. Vi avslutade og tog kondomet av. Hon skyllde lukten på kondomet, jag låssade som ingenting då jag är en gentleman. Jag avslutade med hånden.

500, men ingrn go oplevelse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lemac skrev, for 12 timer siden:

Uha, jag gjorde misstaget at pröve en gade "pige" i aften. Har bollet et par små ungarske/rumänske puger i bilen og Anastacia, den russisk/svenske pige. Det har varet godt slle gange. Men nj plockade jag op en dansk dame, hon såg flodt ud. Lidt äldre, måske 50. 300 for en omgang. Jag hade kun en 500, då hon fick den før hon ville ha 400 med SF. 

Det franska var riktigt godt og hon var meged sød med en riktigt skinny krop. Når det blev dags at bolle kom hon en kondom på. Det var svaert st komme ind, og hon holt en hand før. Det virkede som hon fick ont og sen begynte det at stinke som på en gamel fiskematknad. Vi avslutade og tog kondomet av. Hon skyllde lukten på kondomet, jag låssade som ingenting då jag är en gentleman. Jag avslutade med hånden.

500, men ingrn go oplevelse... 

At lugten kan skyldes kondomet, synes jeg er meget valid. Jeg var i bad med en pige FØR agten, hvor vi vaskede og skurede hinanden meget grundigt over det hele. I sengen havde vi fed oralsex UDEN nogen lugtgener overhovedt. Efter sex med kondom bredte der sig også en grim og ram fiskelugt, det sker en gang imellem, åbenbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Märkligt, trodde ikke det var kondomet. Jag tappade lusten, og vi avslutade med blow og svensk. Kommer aldrig göra detta misstag igen:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lemac skrev, 1 time siden:

Märkligt, trodde ikke det var kondomet. Jag tappade lusten, og vi avslutade med blow og svensk. Kommer aldrig göra detta misstag igen:-(

Det var også nyt for mig, og da jeg var nede mellem pigens ben var der ABSOLUT ingen dårlig lugt, men derimod en lækker og ren duft og smag. Det er faktisk ikke mere end en lille uges tid så jeg har det stadig i frisk erindring:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er svamp, kan ligge oppe i skeden så lugten kommer ved samleje, kan også blive så slemt så hele kønsdelen lugter som Esbjerg ved lukketid. mænd får det også ! huden falder af og lugter, nogle kvinder siger de kan lugte om manden har været utro (uden condom, det lugter da ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jp skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror det er svamp, kan ligge oppe i skeden så lugten kommer ved samleje, kan også blive så slemt så hele kønsdelen lugter som Esbjerg ved lukketid. mænd får det også ! huden falder af og lugter, nogle kvinder siger de kan lugte om manden har været utro (uden condom, det lugter da ikke)

Ja, selvfølgelig også en mulighed, dog havde jeg også et par finger oppe i hende, og de lugtede ikke

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...