Hop til indhold
GrønKBH

Dokkun - dejlig oplevelse for en 'nybegynder' :)

Recommended Posts

Så er det vist min tur til at dele nogle erfaringer her. Ikke at jeg har særlig mange - er nemlig totalt nybegynder i dette univers. Jeg har haft meget at lære. Bare betydningen af alle de forkortelser, der bruges her. Men nu ved jeg også hvad FP, GP, HJ betyder. Tak til alle her, der har hjulpet mig med at forstå tonen her :)

Mit første besøg var hos Dokkun i Glostrup. Jeg anede ikke hvad jeg skulle vælge fra det omfattende menukort, så jeg valgt en times oliemassage, og så måtte se hvad der ville ske. Jeg blev betjent af en meget smuk thaipige. Tror hun var sidst i 30'erne, men flot og slank. Massagen var fantastisk. Først en halv tiems tid på ryggen og så bad hun mig vende mig om. Ligesom tilfældigt blev hun ved med at strejfe mit lem, og resultatet udeblev da heller ikke. Snart var jeg stiv som et bræt, og jeg viste ikke om jeg skulle være flov eller om det var ok. Men på den anden side - det var hendes skyld, så mon ikke det var ok. Og det var det. Snart kælede hun blidt for mit lem, og spurgte om den også skulle masseres. Og det skulle den. Det ville koste mig yderligere 300,- kr og 300,- mere hvis hun skulle være nøgen. Jeg ved ikke om det er dyrt eller ej, men jeg sagde ja til det hele, og fik et fantastisk HJ. Hun gav sig god tid, men tilsidst kunne jeg ikke holde mig tilbage længere. Helt igennem en fantastisk oplevelse.

Jeg har besøgt Dokkun 4 gange derefter. Hver gang er jeg blevet betjent af en ny pige. I alle tilfælde har massagen været fantastisk, og kun enkelt gang har jeg fået et middelmådigt HJ. Sidst jeg besøgte Dokkun, blev jeg betjent af en pige med navnet Gee, Geek eller Gii. Det har været den bedste oplevelse der indtil nu. Hende skal jeg helt klart besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrønKBH skrev, for 5 timer siden:

Det ville koste mig yderligere 300,- kr og 300,- mere hvis hun skulle være nøgen. Jeg ved ikke om det er dyrt eller ej ...

600 kr. for en håndtrold er bestemt i den absolut dyrere ende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Jørgensen skrev, den 11/2/2016 at 22:59:

600 kr. for en håndtrold er bestemt i den absolut dyrere ende!

Naaaah, Massage koster vel tit 4-500 for en time, plus ca. 300 for et HJ, det er da meget normalt..

De 300.- ekstra, er for pigen "nøgen" - Det kan man jo til- fravælge

 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...