variomaster 92 Skrevet 11. Februar, 2016 Er der nogen der har været der for nylig..? Kan kun finde tråden fra et par måneder siden.... Jeg kan se at de i disse dage har navne på vagtplanen. (jeg ved godt at jeg selv kunne lette røven og få det prøvet af, men nu tillader jeg mig lige at spørge....) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 715 Skrevet 11. Februar, 2016 variomaster skrev, 1 time siden: Kan kun finde tråden fra et par måneder siden.... Tro det den? https://www.eroguide.dk/forum/topic/48236-lyshårede-flotbarmede-tina-hos-bellasky/?do=findComment&comment=392407 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 182 Skrevet 11. Februar, 2016 Hej Vario. Jeg var der i weekenden og traf et par søde piger fra Budapest. Barbie var den ene - passer godt med billede, dog + 10 kg over maven, så besøgte den noget mindre og petit Amy (tror jeg hun hed). Amy er 155 cm høj, mørkblond, køn og ca. 45-50 kg. Talte godt engelsk og var smadder sød. En quicky til god pris, der bestod af BJ med og dansk flere stillinger. Tag et lagen med, der var ikke skiftet i flere dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 92 Skrevet 12. Februar, 2016 Tak for svar, Randers.....det med lagenet er rigeligt skræk og advarsel for mig...:-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 25. Februar, 2016 variomaster skrev, den 12/2/2016 at 06:14: Tak for svar, Randers.....det med lagenet er rigeligt skræk og advarsel for mig...:-) Det med lagenet behøver ikke afskrække dig. De kører osse ud - til mig i Randers for kun 200 extra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg