Hop til indhold

Bella Sky girls Århus N

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været der for nylig..? Kan kun finde tråden fra et par måneder siden....

Jeg kan se at de i disse dage har navne på vagtplanen. (jeg ved godt at jeg selv kunne lette røven og få det prøvet af, men nu tillader jeg mig lige at spørge....)

Skrevet

Hej Vario.

Jeg var der i weekenden og traf et par søde piger fra Budapest. Barbie var den ene - passer godt med  billede, dog + 10 kg over maven, så besøgte den noget mindre og petit Amy (tror jeg hun hed). Amy er 155 cm høj, mørkblond, køn og ca. 45-50 kg. Talte godt engelsk og var smadder sød. En quicky til god pris, der bestod af BJ med og dansk flere stillinger. Tag et lagen med, der var ikke skiftet i flere dage.

Skrevet
  • Author

Tak for svar, Randers.....det med lagenet er rigeligt skræk og advarsel for mig...:-)

• 2 weeks later...
Skrevet
variomaster skrev, den 12/2/2016 at 06:14:

Tak for svar, Randers.....det med lagenet er rigeligt skræk og advarsel for mig...:-)

Det med lagenet behøver ikke afskrække dig. De kører osse ud - til mig i Randers for kun 200 extra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.