Hop til indhold

Annaco - Daisyclub

Featured Replies

Skrevet

Mener jeg HAR set hende anmeldt

Skrevet
TboneDK skrev, for 4 timer siden:

Mener jeg HAR set hende anmeldt

Synes ikke hun ligner den Annaco der har været der for ca 1 år siden som jeg har været sammen med 5-6 gange, men hun var godt nok slidt sidste gang hvor jeg opfordrede hende til at tage en længere pause.

1955

Skrevet

Synes generelt man får god betjening på Daisyclub det er meget få piger der, der ikke levere varen.

Skrevet

hej jeg har været der,hun er meget sød sutter godt, fik 2 udløsninger incl 1 time 1300 kr plus 500 uden gummi 1800 kr det var alle pengene værd .måtte dog ikke komme oppe i hende,,,, så i kan roligt prøve hende

Skrevet

Fedtmule hvorfor hænge hende ud omkring hun gør det uden gummi? Hvorfor holder du det ikke imellem hende og dig?

Skrevet
donus skrev, for 14 minutter siden:

Fedtmule hvorfor hænge hende ud omkring hun gør det uden gummi? Hvorfor holder du det ikke imellem hende og dig?

Hvis hun tilbyder det er det vel ok at skrive om det...

Skrevet
FKK4Ever skrev, for 19 minutter siden:

Hvis hun tilbyder det er det vel ok at skrive om det...

Synes da det er vigtig info - nu holder jeg mig da langt væk, sås tak Fedtmule :-)

1955

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.