Mthom 141 Skrevet 11. Februar, 2016 Nogen som har prøvet thai tantra og kan fortælle om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Februar, 2016 Mthom skrev, for 39 minutter siden: Nogen som har prøvet thai tantra og kan fortælle om det Jeg har ikke selv prøvet "rigtig" tantra, kun set videoer på YouTube af det, og læst om det, blandt andet her på EG. Tantra er som udgangspunkt en blød og sanselig massage. Når en thai klinik snakker om Tantra har det meget sjældent noget med den "ægte" varer at gøre. Bevares nogle kan godt finde ud af det, sådan da. Men søger du en vaskeægte tantra oplevelse vil jeg foreslå dig at opsøge en uddannet tantra massø(r)se. og bagefter måske prøve en tantra i en thai klinik. I 95% af tilfældene i thai klinikkerne, vil du nok erfarer at der er himmelvid forskel. Brug søgefunktionen her, oppe i højre hjørne, og søg på Tantra, så burde du kunne finde en masse fine tråde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 141 Skrevet 11. Februar, 2016 Har prøvet rigtig tantra mange gange, og syntes det er godt. ville bare høre ind til thai tantra, da det er en hel anden pris, og det er forhåbentligt inkl sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg