Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Karantæne

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Hvordan foregår disse karantæner egentlig??

ro and eller roland eller hvad han nu hedder fik tildelt karantæne før Jul så vidt Havnebumsen husker. Men efterfølgende kunne man se ham af og til på listen over onlinebrugere som er på her og nu

Kan man stadig lokke ind på EG efter man har fået karantæne? hvis ja, kan man stadig skrive PM så? har luret man ikke kan deltage i trådene ;-) men hvor meget kan man/kan man ikke når man er tildelt karantæne?

Redigeret af Havnebumsen
for at øge sex appealet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 13 minutter siden:

Kan man stadig lokke ind på EG efter man har fået karantæne? hvis ja, kan man stadig skrive PM så? har luret man ikke kan deltage i trådene ;-) men hvor meget kan man/kan man ikke når man er tildelt karantæne?

Ja man kan godt lokke ind og like indlæg. Jeg ved ikke om man kan sende PMs. Det afhænger af den karantæne man har fået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man har karantæne kan man ikke tilgå forum eller chat.

Man får sådan en skærm op:

EroguideLukket.png.36255a34023b985556571

 

Andre der er på forum, vil kunne se brugeren i onlinelisten.

Husk der er forskel på advarsler, man får ikke nødvendigvis karantæne fordi man har fået en advarsel.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Internalizer skrev, for 42 minutter siden:

Når man har karantæne kan man ikke tilgå forum eller chat.

Man får sådan en skærm op:

EroguideLukket.png.36255a34023b985556571

 

Andre der er på forum, vil kunne se brugeren i onlinelisten.

Husk der er forskel på advarsler, man får ikke nødvendigvis karantæne fordi man har fået en advarsel.

 

Int

Som nævnt i denne tråd, hvordan kunne Roland læse forummet og like indlæg mens han havde karantæne ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

Han har sikkert hacket sig ind!

Han har blandet like nogle af mine indlæg, det undret mig den gang... men nu hvor spørgsmålet kommer op, så husker jeg det tydeligt.

Der er åbenbart smuthuller.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 11 timer siden:

Admin skriver at han ikke kan læse eller skrive indlæg, hvordan kan han så like indlæg ???? Måske er han nok en lille hacker :P

Måske er admin med i hackernetværket anonymous :mrgreen:

anonymous.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen panik.

Ingen er blevet hacket.

Det monstrøse IT-system, som Eroguide benytter, har forskellige muligheder for karantæne.

Nærmere undersøgelser viser at Roland har haft en mere lempelig karantæneform, og derfor har kunne gøre de nævnte ting. Vi er jo en del nye moderatorer, og vi skal lige kende alle knappernes betydning.

Det vil være ovennævnte karantæneform der skal benyttes, og primært har været benyttet.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når man er smidt på porten, eller hvis man får tildelt en uheldig IP, får man dette:

201.jpg.a1839298df8ba4e4a01cb565d01d7aeb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være Nice hvis man fik en reminder på hvorfor man får karantæne så man ikke gør samme fejl igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 4 timer siden:

Det kunne være Nice hvis man fik en reminder på hvorfor man får karantæne så man ikke gør samme fejl igen.. 

Når advarslen tildeles skriver vi på hvilket grundlag den er uddelt. Der sendes automatisk en PM til brugeren med denne tekst. Derudover forsøger vi også at sende en PM med en lidt mere personlig besked. Denne burde også komme på mail til brugeren.

Men de havner jo gerne på en hemmelig mail, som ikke så mange brugere ser ret tit. Men har man fået karantæne, kan man med fordel tjekke sin mail :)

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg opdagede tilfældigt på min profil i dag at hvorfor jeg har været spæret, men har ikke modtaget noget fra jer nogle steder ellers. Den mail som stod på min profil var en gammel mail som er slettet nu.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan jeg regne ud. Sket er sket og jeg er tilbage velvidende hvorfor jeg fik karantæne. 

Go aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...