Hop til indhold
Gæst

KØBENHAVN - Privat, - Gang Bang med 19 årige Anna - Torsdag kl. 14 - 16.

Recommended Posts

Gæst

Anna i København...

Torsdag 11. feb kl. 14 til 16. Helt privat Gang Bang Party med den sexelskende gymnasiepige Anna.
Anna er en slank og meget smuk gymnasiepige på 19 år. Jeg elsker at lege og blive brugt i Gang Bang af frække mænd :-)
Jeg søger danske gentlemen som vil tilfredsstille mig grundigt..., og samtidig hjælpe med at udleve den frække Gang bang fantasi..
Min ven er tilstede og styrer legen.

"Jeg ligger lænket og blindfoldet når du ankommer. Jeg kan hører at rummet bliver fyldt med frække mænd, mens jeg nervøst ligger og venter på at min Master viser mig frem. 
Vi leger med den blide bondage, inden min mund og fisse bliver brugt af jeres pikke på skift.."

Her kan du læse om Anna's GB:
 eroguide.dk/forum/topic/46497-bondage-gb-med-anna-fantastisk/
og
 eroguide.dk/forum/topic/47913-gb-med-anna-19-årig-sugarbabe/

Ingen anal - kun sex med kondom - Super-duper fransk uden...og hvis du er heldig sluger jeg :-)
Pris kr. 1.500,- for 2 timer hvor du leger med mig så længe du har lyst..:-)

Skriv et par ord om dig selv hvis du er interesseret i at være med til et frækt GB.
Du modtager adressen, som er i det centrale København, den 14. feb på din email.

Tilmeld dig på: [email protected]

Hilsen
Anna 

Det har andre gæster sagt om Anna:

" Anna er uden tvivl en ung dame der vil få de fleste til at dreje hovedet hvis man gik forbi hende på gaden, og hun kunne ligeså godt have været hjemme på catwalken – hvor man så dog desværre ville blive snydt for måske de bedste bryster jeg nogensinde har set"

" Jeg tog turen fra silkeborg og var spændt på om det levede op til forventningerne. Har været til gb før og det må man sige at dette helt sikkert gjorde ;). Anna er da bare gennemgående lækker og så kunne hun lide det ;)"

"... til sidste kom hun i en gigantisk flodbølge af en sprøjteorgasme og kramper. Sikke en finale."

"Super fedt arrangement, I har fået stablet på benene der. Der var styr på tingene..."

"Tusinde tak for en virkelig god oplevelse, du er godt nok en dejlig fræk lækker tøs. ...Håber der bliver en næste gang.."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...