Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen. 

Jeg leder efter et dejligt sted hvor man kan få en b2b massage. 

Jeg har tidligere erfaret at det meget sjældent at massagen går op i en højere enhed. Det plejer næsten at være det modsatte, hvor man føler at det er spildtid. 

Jeg har engang fået en vanvittig fræk b2b hos en latina, som virker umulig at støve op igen. Den var kærlig, nærværende, legende, kys og snav, 69, rimming til hende. Ja det var en fantastisk oplevelse, næsten, hvad der populært kaldes gfe-agtig. 

Hvis der er nogen som ligger inde med viden om steder/piger der kan levere dette, modtages det med stor glæde! 

Lokalitet og prisen er mere eller mindre underordnet.

Mvh BB. 

Skrevet
Bladebronx skrev, for 7 timer siden:

Hej alle sammen. 

Jeg leder efter et dejligt sted hvor man kan få en b2b massage. 

Jeg har tidligere erfaret at det meget sjældent at massagen går op i en højere enhed. Det plejer næsten at være det modsatte, hvor man føler at det er spildtid. 

Jeg har engang fået en vanvittig fræk b2b hos en latina, som virker umulig at støve op igen. Den var kærlig, nærværende, legende, kys og snav, 69, rimming til hende. Ja det var en fantastisk oplevelse, næsten, hvad der populært kaldes gfe-agtig. 

Hvis der er nogen som ligger inde med viden om steder/piger der kan levere dette, modtages det med stor glæde! 

Lokalitet og prisen er mere eller mindre underordnet.

Mvh BB. 

Valby Wellness,  Helen  er til både kys,snav,69,rimming,  you name it , rigtig gfe oplevelse. De holder til på langagervej 13 i valby.

Billedet af hende er lidt ældre dato, men hun er stadig en dejlig kvinde sidst i 30érne.

Skrevet
thaimassage er bedst skrev, for 3 minutter siden:

Valby Wellness,  Helen  er til både kys,snav,69,rimming,  you name it , rigtig gfe oplevelse. De holder til på langagervej 13 i valby.

Billedet af hende er lidt ældre dato, men hun er stadig en dejlig kvinde sidst i 30érne.

Ifølge Jesper 1968, i  denne tråd:

Så er er Helen 45,.......but again, who´s counting:grin:, det afskrækker ihvertfald ikke mig

Skrevet
  • Author

Tak for svar, det må jeg lige undersøge :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.