Hop til indhold

Recommended Posts

Prøv at besøge susanne om onsdagen. Hun er rigtig sød at snakke med. Hendes spanske er KANON. Super dejlige fyldige og bløde bryster. Hendes franske er rigtig godt. Mange andre kunne lære meget 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fasan skrev, for 18 timer siden:

Prøv at besøge susanne om onsdagen. Hun er rigtig sød at snakke med. Hendes spanske er KANON. Super dejlige fyldige og bløde bryster. Hendes franske er rigtig godt. Mange andre kunne lære meget 

 

Jeps, bestemt en god oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunden

Jeg er helt enig i, at Susanne er en dejlig dame, der kan sit "arbejde" 

Har også prøvet en trekant med hende, hvor hun havde fundet en ekstra mand til denne - og det kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er altid en fornøjelse at besøge Susanne. Hun er sød, sexet og fantastisk til både det spanske og franske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Susanne er nok 52, og udseende svarer til alderen. Ikke så høj, men fin figur og nogle skøønne babser. SOM i dèn grad er gode til spansk. Jeg tror, at hun kan det meste. Frem for alt er Susanne en kvik, livlig og nærværende pige, og for mig er hun tillidsvækkende, sådan at forstå, at man tør lufte sine små ”ismer” fx i et rollespil, i tillid til, at man i hvert fald ikke bliver smidt ud eller grinet af. (men selvfølgelig har hun sine grænser). Man føler sig godt tilpas hos Susanne, både ”før, under og efter” *smf* Absolut et besøg værd !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...