Hop til indhold
Natskygge

Duo med Emma og Samanta

Recommended Posts

Tak til Playful for det lille hint om, at Emma og anmeldte Samanta åbentbart arbejde samme sted og tilbød en duo. Jeg har en gang tidligere besøgt Emma og med den positive omtale Samanta fik, var der ikke så meget at betænke sig på. Fik booket en halv time med dem to til 1.200 kr (uden kys) og det har jeg ikke fortrudt.

Begge piger er anmeldt herinde tidligere, så vil egentlig undlade at gå i detaljer med dem, men blot sige, at det er 2 meget lækre og naturlige pigekroppe og et par rigtig søde piger. Samanta er lidt tabt når snakken går på engelsk, mens Emma tilgengæld er bedst på engelsk så det blev også hende der mest styrede løjerne uden dog at Samanta var passiv på nogen måde.

Selve duoen var lige efter bogen. Først lidt nu af begge piger, hvorefter de begge dykkede ned og præsterede rigtig lækker fransk (uden) både på skift og samtidigt. Hvilket billede af to smukke ansigter tæt sammensluttet om mit lem med deres lystige tunger dansende op og ned af stangen. Samanta fik lov at fortsætte det franske, mens Emma satte sig over mit hovede så jeg kunne slikke hende og samtidig have hendes dejlige bryster i mine hænder. Så fik jeg dem til at bytte, men i stedet for at sutte videre, fik Emma næsten ubemærket trukket gummiet ned over mig og sat sig på mig og begyndte at glide op og ned. Dejligt, alt i mens jeg slikke og krammede Samanta til den store guldmedalje. Efter lidt op og ned var det tid til at kneppe Samanta lidt også, og det blev i en fræk doggy med udsyn til spejlet og Emma liggende ved siden af med spredte ben og en finger i sig selv. Det var mere end jeg kunne klare så det blev til en højlydt og total udløsning.

En absolut fed oplevelse, med kun to små minusser. Dels at der skulle skiftes kondom mellem pigerne (men vel egentlig forståeligt nok) og dels at de begge bruger en del køkkenrulle under deres franske (til at spytte ud i). Men det ødelægger ikke billedet af en lækker og fræk oplevelse, der nok skal gentages på et tidspunkt.

/Natskygge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...