Hop til indhold
Romeomand

Daniela i Barcelona.

Recommended Posts

Er pt. I Barcelona og fik igår aftes besøg på mit værelse af Daniela, 20 årig ts og min første colombian.

Havde aftalt 150 euro i mobilen för 2 timers legestue..  http://www.pasion.com/transexuales-travestis-en-barcelona/?pagina=2

Pasion.com har enorme mængder af annoncer, men måtte alligevel ringe forgæves til mine første 4 ønskede ts. De tog simpelthen ikke telefonen,

Selvom jeg ringede med timers mellemrum.

Daniela svarede med det samme og kunne lidt engelsk, jeg en smule spansk. Vi aftalte at hun skulle komme på mit hotel igår eftermiddags,  da jeg har to fridage inden det sidste job i morgen. Hun sagde muy perverso flere gange i telefonen???? Tænkte ikke videre over det, men det var hun. Hun bor i samme gade som mit hotel, og jeg overvejer alvorligt at tage en tur mere i eftermiddag. 

Hun ankom til min apartment og var kun lige kommet ind af døren da hun begyndte at kysse dybt. Hun var i den grad ægte liderlig og tændt.

Havde købt et par flasker gin og lidt tonic, så vi fik en drink på sofaen, mens hun grubbede mit i skridtet. Hun var i en rimelig stram kjole som vi ved fælles hjælp fik trukket ned og op.

Så bryster i en push up. G strengs trusse og en Ca.  10 cm lille og rimelig smal pik. Hun dansede lidt for mig med pikken fremme og det så faktisk ok sexet ud.

Tog mit udstyr frem og hun gnavede godt på den, bed lidt for hårdt i den og skrabere lidt med tænderne. Hun var helt vild med sorte kys og at få oral af mig.

Vi kørte på en halv times tid, med forspil og så kom hun lidt creme i numsen og lagde sig i doggy... gummi på og jeg klemte mig forsigtigt ind og efter få stød tog hun fat i min ene balle og skubbede hårdt på, hun ville have hele pikken ind. Hun stønnede mere og mere og jeg blev meget Ophidset og kunne ikke holde mig mere men fyrede af i numsen på hende.

Spillede hendes pik samtidigt og hun kom efter et par minutter. Smilede over hele femøren og sagde  at jeg var muy CAli ente. Vi drak en gin og tonic, tog et brusebad sammen, og gik i soveværelset for at hygge lidt.... det varede ikke længe før vi begge var stive igen og vi tog en 69 med mutual cum efter 20 min... hun var helt vild med at sluge min sæd og kørte hånden hen over maven, lidt loco.. men pivfrækt. En ung og uskyldigt udseende ts som er virkelig kinky, det tænder ....

Har været heldig de sidste 4 ud af 5 gange med mine picks,  hvis jeg ikke finder en anden spændende ts der har tid i eftermiddag,  så ringer jeg til hende og spørger om en omkamp..

Vel vidende at anden gang næsten aldrig kan leve op til første...vi må se..

Romeomand. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 2 sidste billeder er de mest vellignende, 

Fik dog ikke en runde 2, da valget faldt på en kinesisk og en japansk pige uden det lille xtra mellem benene...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, den 11/2/2016 at 09:26:

De 2 sidste billeder er de mest vellignende, 

Fik dog ikke en runde 2, da valget faldt på en kinesisk og en japansk pige uden det lille xtra mellem benene...

spændende lad os høre mere om det!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...