Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal ind til byen på torsdag, og har et stykke tid luret på Sky wellness i Hindegade, er der nogen der har godt eller dårligt at sige om stedet? Kan ikke finde noget af nyre dato ;-(

• 1 month later...
Skrevet

Du får fantastisk massage af søde lækre piger! Kan anbefales!

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig, var der  i onsdags og fik god massage og HJ. Pigen var utrolig sød og lækker, med nogle skønne bryster som godt ville beføles. 

Skrevet

Det er ellers ikke meget information man kan finde om dem, når man googler. På Thailisten Ø hedder de Golden Thai Wellness og hjemmesiden er død.

Skrevet

Jeg mener at der er kommet ny ejer, har besøgt flere gange under den tidligere ejer, hvor der ofte var søde og kønne piger og en del fokus på det ekstra og så nu en enkelt gang indenfor de sidste uger. Her senest kunne jeg lige knibe en time ind mellem to møder i staden, så jeg bestilte en times uspecificeret massage hos Ae, smuk serviceminded kvinde omkring de 30. Jeg fik udmærket olie massage til 400 DKK, jeg lagde ikke op til ekstra og det gjorde hun heller ikke så vi blev ved massagen, som jeg var godt tilfreds med. Stedets historie taget i betragtning skulle der nok være muligheder for ekstra, men det må jeg udforske en anden gang.

mvh Dr X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.