Hop til indhold
XHenrikX

Cania Sønderborg - WAUW!

Recommended Posts

Nå, - endnu et besøg her i det sønderjyske, - endnu en anmeldelse.

Havde læst den anden tråd omhandlende denne unge kvinde, - tænkte "kan det virkelig passe? En så god anmeldelse her midt i det Sønderjyske? Det må komme an på en prøve" . .

Fik efter lang kontakt frem og tilbage endelig et møde i stand her til aften. (Hun er en meget travl ung dame, - og gør det så vidt vidende 100 % af lyst, - og kun når denne lyst samt tiden er tilstede)

Bankede på, - og som overskriften lyder .. WAUW!

Midt i 20'erne passer meget godt, - udseende derefter, - ikke blot virkelig lækker, -. men efter min mening faktisk virkelig smuk!

Dertil skal så også lægges (fandt jeg hurtigt ud af) at hun jo faktisk er en utroligt sød, rar & helt igennem dejlig ung pige! - En sådan person som jeg sgu egentlig gerne bare ville tilbringe tid sammen med, - ja , - for bare at tilbringe tid sammen med vedkommende!

Angående det seksuelle kan jeg virkelig heller ikke klage, - som alle de andre har sagt kan hun kun få 10/10 !

Virkelig fantastisk oplevelse, - så skynd jer hellere at se om i kan booke tid gutter, - for ellers kommer jeg jer sgu i forkøbet! ;)


Som altid er denne anmeldelse noget jeg har oplevet, og kan derfor ikke skulle sige om andre har haft anden, dårligere eller bedre (meeen er det mon muligt i dette tilfælde? ;) ) oplevelser. . .


XHenrikX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så prøver vi lige igen, - smider lige linket til hendes 1 anmeldese herinde op (som så igen linker videre til en annonce med hende) -



og den unge dejlige tøs hed selvfølgelig Cenia, - og ikke Cania, - må stadig være helt høj af eufori ovenpå oplevelsen! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi  har alle sammen forskellig smag, men pt føler jeg mig ikke særlig heldig. Hver gang en pige virker meget interessant bla. pga. anmeldelserne her på EG, så holder hun til langt væk fra min bopæl. Nu en dejlig pige i Sønderborg, hvor jeg en times kørsel - det skal måske overvejes alligevel.

Er dybt dybt misundelig - på den gode måde.

Redigeret af KAN

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej folkens jeg har også skrevet lidt med denne skønne pige men det lader til at det er ret svært at maile med hende da det virker som om at det kun er nogle beskeder der kommer frem til hende er der nogen der har en anden måde at komme i kontakt med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
raskas skrev, for 3 timer siden:

Hun kalder sig  `"DendejligeMaria" og annoncen er på annoncelight Sydjylland....

DendejlieMaria er ikke samme person. DendejligeMaria hed før MissCa........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...