Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hej er der nogen der ved om thai massage på vestergraven 6 i randers stadig eksistere er der nogen der ved noget så send et svar på forhånd tak

Skrevet
  • Author
sergent-254 skrev, den 8/2/2016 at 16:14:

hej er der nogen der ved om thai massage på vestergraven 6 i randers stadig eksistere er der nogen der ved noget så send et svar på forhånd tak

hej jeg skrev om der var nogle der vidste om thai massage på vestergrave 6 stadig eksisterer men der er ikke nogen der har svaret eller de vil holde det for dem selv så jeg håber der er nogen der vil svare 

Skrevet

I alle de tråde du skriver spøger du hele tiden (er der nogen der ved) prøv at søg her inde i stedet for, det er ikke så svært.

Redigeret af bigD

Skrevet
sergent-254 skrev, den 8/2/2016 at 16:14:

Du kunne jo også gå forbi og se om der er åben.

Skrevet

ang vestergrave 6 randers  har været lukket længe

• 1 month later...
Skrevet

Det passer ikke. Der er åben hver dag, for jeg kommer der tit. :-) Det kan nogle gange virke som om der er lukket, men det er fordi der er kunder, så prøv igen senere. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.