Hop til indhold
indokarami

Nina Thaimassage - Århus - kæmpe skuffelse...

Recommended Posts

Har læst ganske godt om stedet, så tænkte jeg ville besøge det. Ringede derfor og spurgt om de havde tid cirka 15 minutter senere.

Jeg fik at vide, at det havde de - og jeg kunne bare komme forbi.

 

Da jeg et kvarter senere står ved døren, hænger der et skilt på den, hvor der står "Optaget - beklager". Jeg tænker, at det jo kunne være fordi jeg havde ringet, så de havde sat det på - ringer og banker på. Intet svar. Derefter ringer jeg til dem og det er en anden, der tager telefonen. Jeg fortæller, at jeg havde ringet og bestilt tid, men nu stod jeg ved en låst dør med optaget skilt på.

Fik svaret "Ja, hun er optaget nu" og "Du kan bare vente". Da jeg fortalte jeg havde haft ringet og fået at vide jeg kunne komme, grinede hun bare.

 

Det er ualmindelig dårlig stil og der går lang tid, før jeg overvejer at besøge stedet.... En skam de sikkert har så mange kunder, at de kan være ligeglade.....

Men herfra får de i hvert fald ikke en anbefaling...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Indokarami

Du kan så glæde dig over, at Nina ikke er hvad hun var.

Sidst jeg var der, var en rigtig flot pige, men massere det kunne hun ikke og Ninas gamle varemærke, som Geog også ydede, pirring af stjernen, den var der intet af

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i lørdags. Og jeg fik en dejlig oplevelse.

Nina var der men jeg fik 2 dejlige piger til at massere mig. Den ene lidt buttet og den anden flot og tynd med en a skål.

De gav en dejlig massage hvor jeg fik at vide at den nye tynde skulle i lære. Det behøvede hun ikke. Hun viste sku hvad en mand kan lide. Den buttede knalede mig i røven imens jeg slikkede fise på den tynde. De kunne samarbejde.

600 kr. Det gør jeg gerne igen og så vil jeg prøve lærlingen alene.

Hilsen Munken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Indokarami

Vi har nok alle prøvet at gå forgæves og stå ved en låst dør.

Men, mon ikke vi selv eller vores thaikøbesexvenner selv er skyld i det. De forskellige klinikker er plaget af at folk ringer og bestiller tid og aldrig dukker op. Derfor lukker de selvfølgelig dem ind som ringer på deres dør - hvis der er plads. - men trist for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Munken skrev, for 3 timer siden:

Jeg var der i lørdags. Og jeg fik en dejlig oplevelse.

Nina var der men jeg fik 2 dejlige piger til at massere mig. Den ene lidt buttet og den anden flot og tynd med en a skål.

De gav en dejlig massage hvor jeg fik at vide at den nye tynde skulle i lære. Det behøvede hun ikke. Hun viste sku hvad en mand kan lide. Den buttede knalede mig i røven imens jeg slikkede fise på den tynde. De kunne samarbejde.

600 kr. Det gør jeg gerne igen og så vil jeg prøve lærlingen alene.

Hilsen Munken

Hej Munk

Den buttede - det kunne tyde på, at Geog er tilbage, hun er ekspert i det med numsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Munken skrev, for 4 timer siden:

Jeg var der i lørdags. Og jeg fik en dejlig oplevelse.

Nina var der men jeg fik 2 dejlige piger til at massere mig. Den ene lidt buttet og den anden flot og tynd med en a skål.

De gav en dejlig massage hvor jeg fik at vide at den nye tynde skulle i lære. Det behøvede hun ikke. Hun viste sku hvad en mand kan lide. Den buttede knalede mig i røven imens jeg slikkede fise på den tynde. De kunne samarbejde.

600 kr. Det gør jeg gerne igen og så vil jeg prøve lærlingen alene.

Hilsen Munken

Du skriver at den buttede knaldede dig i røven ... var det med strapon, løs dildo eller gav hun dig bare finger? 

Men det lyder nu lidt vildt til den pris ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 4 timer siden:

Hej Indokarami

Vi har nok alle prøvet at gå forgæves og stå ved en låst dør.

Men, mon ikke vi selv eller vores thaikøbesexvenner selv er skyld i det. De forskellige klinikker er plaget af at folk ringer og bestiller tid og aldrig dukker op. Derfor lukker de selvfølgelig dem ind som ringer på deres dør - hvis der er plads. - men trist for dig.

I know... men synes da lige de så kunne få bekræftet, at det var den person, der lige havde ringet. Havde også været anderledes, hvis man var forsinket.... Ville jo også være irriterende, hvis man gik til frisøren og de var gået igang med at klippe en anden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Munken skrev, for 7 timer siden:

Jeg var der i lørdags. Og jeg fik en dejlig oplevelse.

Nina var der men jeg fik 2 dejlige piger til at massere mig. Den ene lidt buttet og den anden flot og tynd med en a skål.

De gav en dejlig massage hvor jeg fik at vide at den nye tynde skulle i lære. Det behøvede hun ikke. Hun viste sku hvad en mand kan lide. Den buttede knalede mig i røven imens jeg slikkede fise på den tynde. De kunne samarbejde.

600 kr. Det gør jeg gerne igen og så vil jeg prøve lærlingen alene.

Hilsen Munken

Billigt... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 20 timer siden:

Du skriver at den buttede knaldede dig i røven ... var det med strapon, løs dildo eller gav hun dig bare finger? 

Men det lyder nu lidt vildt til den pris ...

Det var med hele hånden og det var ikke Georg, hende har jeg mødt på Tøndervej 3.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Munken skrev, 1 time siden:

Det var med hele hånden og det var ikke Georg, hende har jeg mødt på Tøndervej 3.

Tøndergade, er den ikke lukket? - Kan det være Tinglevgade, ved Kirkedammen du mener?

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var i Kirkedammen, var der ingen der kendte noget til Georg, hun savnes, men det lyder som om, der er komme gode afløser.

Andre der har prøvet sammen tur, eller hende der er i lære, taget et andet sted hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black mann skrev, for 14 timer siden:

Hej Munken.  Hele hånden?  Lad nu vær med at lyv om pigerne.  De fortjener bedere.  B M 

Hvorfor skulle jeg lyve?

Munken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Black mann skrev, for 19 timer siden:

Hej Munken.  Hele hånden?  Lad nu vær med at lyv om pigerne.  De fortjener bedere.  B M 

Hvorfor beskylde nogen for at lyve, når du ikke ved noget om det, du udtaler dig om?

Jeg skal garantere dig for, at f.eks. Nina bruger hånden, og hvis hun ser sit snit til det, spørger hun ikke først, så du skal være hurtig til at sige fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med "lang", Nina giver dig en fremragende prostatamassage, een gang har jeg været så ophidset og afslappet at jeg kunne tage hele hendes hånd. Så hvis man tilkendegiver over for pigerne at de må lege med dig analt ..så har jeg altid som minimum fået prostamassage på Marselisborg Alle. Dejligt sted jeg nyder især Nina selv og har flere gange også fået fuld pakke (800,-kr)...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om det er blevet bedre hos Nina, tog ind og besøgte dem i Lørdags. Nina var ikke på arbejde. Der var en anden ældre dame, har været der i nogen tid.

Var vasket og udskyldet, sagde til hende, jeg ville have massage, også analt med fingerne. Ingen Problem kr. 600, skulle betales straks. Hun gik igang, der var ingen massage analt, skulle vende mig om, hældte 4 liter olie over lille mand, begyndte at rykke i den, jeg sejlede væk på briksen. Kom men en skylle, ingen analt. Nu begyndte hun at massage lidt i anus, fortalte at jeg kunne komme en anden dag, hvor der var en ung pige, kr. 800.

Nu er det nok sidste gang jeg har været her, hvor er Georg henne i Århus, man mangler et sted hvor man kan få prostamassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...