Hop til indhold
mekko

Siri wellness - Hellerup

Recommended Posts

Jeg har altid være flittig bruger af Siri i Hørsholm, men kunne se at de har åbnet i Hellerup. Der har åbenbart ligget et andet Thai sted før som jeg aldrig har besøgt. Da Hellerup også typisk omfatter et område hvor jeg opholder mig tit tænkte jeg at prøve Siri - Hellerup.

Det er tydeligt at de forsøger at bibeholde konceptet fra Hørsholm, stedet er hyggeligt, pigerne har en vis standard og indgangen er diskret i den forstand at det er i en beboelses ejendom. Fik en almindelig Olie massage som var dejlig da jeg lige have brug for det.

Som altid skal man lige besøge et Thai sted et par gange inden man har opbygget den der forståelse og dermed kommer oplevelserne. Men jeg blev da genkendt af personalet på stedet så det var da positivt.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, den 9/2/2016 at 11:33:

Hørsholm lukker pr. 1/4. Deres lejemål er blevet opsagt, desværre.

Jeg er blevet oplyst om at de lukker 1/6 sidst jeg fik massage derude -

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Mini i Hellerup forleden.

Hørsholm er lukket. Hun er en lille godte, som I andre også har bemærket. Og hun har en fantastisk indlevelse i afslutningen. Det virker som om hun kommer bare af at se/mærke reaktionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men det er en håndbruser ud af håndvasken. Ingen "niche", så det er ikke helt perfekt, men brugbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sonia (hos Siri) et par gange nu. Havde helt glemt at få anmeldt første gang, men nu kommer den. Sonia er en sprød thai pige i midt tyverne. Brysterne hjulpet lidt, men ikke mere end at det stadig virker ! Giver en nogenlunde massage og en god happy ending ... f.eks. fuld pakke. Hun er venlig, let at tale med .. taler ok engelsk. For mig er hun på gentagelseslisten.

http://www.siri-thaiwellness.com/index.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...