Hop til indhold
Vildmand

Traditionel Thaimassage - Vestre Ringgade 70, Aarhus

Recommended Posts

Var lige forbi stedet forleden, fik en god massage af en moden kvinde, nok omkring 40

Jeg kom ikke for ekstra, og hun lagde ud med at spørge om jeg ville have 1 times massage, til 300 - det sagde jeg ja til.

Massagen var dejlig, og hun arbejdede også med mine skuldre og løsnede op. Jeg blev bedt om at ligge mig først på mave, senere på hver side og til sidst på ryggen. Jeg forventede ikke mere, men hun blev mere nærgående og til sidst spurgte hun også om der skulle masseres andre steder, det sagde jeg ja til. Hun gav et pirrende hj og var omhyggelig med aftørring efterfølgende. Jeg tror ikke der er mulighed for bad, det er et minus, men jeg tager nu altid et bad efterfølgende hjemme.

Jeg kommer igen - prisen var 600 i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Vildmand skrev, 1 time siden:

Var lige forbi stedet forleden, fik en god massage af en moden kvinde, nok omkring 40

Jeg kom ikke for ekstra, og hun lagde ud med at spørge om jeg ville have 1 times massage, til 300 - det sagde jeg ja til.

Massagen var dejlig, og hun arbejdede også med mine skuldre og løsnede op. Jeg blev bedt om at ligge mig først på mave, senere på hver side og til sidst på ryggen. Jeg forventede ikke mere, men hun blev mere nærgående og til sidst spurgte hun også om der skulle masseres andre steder, det sagde jeg ja til. Hun gav et pirrende hj og var omhyggelig med aftørring efterfølgende. Jeg tror ikke der er mulighed for bad, det er et minus, men jeg tager nu altid et bad efterfølgende hjemme.

Jeg kommer igen - prisen var 600 i alt

Hej Vildmand.

Der er mulighed for bad i mellemgangen i en meget lille brusekabine.

Håber du vender tilbage med en beskrivelse af de andre piger, hvis du så nogen af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 4 timer siden:

Var lige forbi stedet forleden, fik en god massage af en moden kvinde, nok omkring 40

Jeg kom ikke for ekstra, og hun lagde ud med at spørge om jeg ville have 1 times massage, til 300 - det sagde jeg ja til.

Massagen var dejlig, og hun arbejdede også med mine skuldre og løsnede op. Jeg blev bedt om at ligge mig først på mave, senere på hver side og til sidst på ryggen. Jeg forventede ikke mere, men hun blev mere nærgående og til sidst spurgte hun også om der skulle masseres andre steder, det sagde jeg ja til. Hun gav et pirrende hj og var omhyggelig med aftørring efterfølgende. Jeg tror ikke der er mulighed for bad, det er et minus, men jeg tager nu altid et bad efterfølgende hjemme.

Jeg kommer igen - prisen var 600 i alt

Tak for anmeldelse - et sjældent anmeldt sted, så den fortjente en :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 3 timer siden:

Hej Vildmand.

Der er mulighed for bad i mellemgangen i en meget lille brusekabine.

Håber du vender tilbage med en beskrivelse af de andre piger, hvis du så nogen af dem.

Hej Ålborg

Tror du forveksler dette sted med aroma længere oppe af  gaden. (der er der bad i mellemgangen)

Men tak til vildmand for anbefaling.samt beskrivelse af pigen.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
8000 skrev, for 3 timer siden:

Hej Ålborg

Tror du forveksler dette sted med aroma længere oppe af  gaden. (der er der bad i mellemgangen)

Men tak til vildmand for anbefaling.samt beskrivelse af pigen.

Venligst 8000

Hej.

Ja - du har ret. Jeg forvekslede stedet med Aroma...Sorry.

Men jeg vil da godt alligevel have en beskrivelse af pigerne på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold nu op  , det er lige meget med det bad , jeg skal selv ud af døren efter jeg har spermet

i diverse thai steder  , men jeg skal heller ikke hjem og undskylde det til nogen  , som  i sikkert skal

jeg har præsteret engang at tage til familie fødselsdag efterfølgende  , med et lille smil på

havde jo fået en god udløsning

fuck nu det med navne og bade

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Nielsen1999 skrev, for 7 timer siden:

hold nu op  , det er lige meget med det bad , jeg skal selv ud af døren efter jeg har spermet

i diverse thai steder  , men jeg skal heller ikke hjem og undskylde det til nogen  , som  i sikkert skal

jeg har præsteret engang at tage til familie fødselsdag efterfølgende  , med et lille smil på

havde jo fået en god udløsning

fuck nu det med navne og bade

 

 

 

 

super så positiv og godt humør du er i nielsen ,ha en god dag , og tillykke til de kære du besøgte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Jeg vil ikke give en dårlig anmeldelse her men der skal siges så andre ved hvad er det der foregå på vestre ringgade 70

Har været der for cirka et halvt år siden og den samme historie hørte jeg på ny.

Madam eller bestyrer dame kunne genkende mig fra den gang.

Den gang var bestyreren der åbnede døren. De var alle (3 piger) på samme alder midt i 30ne. Et meget fugtig sted ligesom Pattaya butik i Aarhus Nord (hene her skal sørme gå i gang med renovation af sit sted) kælder jo er altid fugtig men når man skal jo køre en butik så skal den sørme sige rent og godt ud.

Massagen som varede i 90 minutter( jeg bad om det for jeg havde rigtig dårlig spændt muskler. og den gik udmærket, indtil en af dem kom og begyndte at fortælle mig om hendes problemer med at blive i landet, og at hendes Mor har problemer med helbredet og begyndte med at sige  Sex var ikke til at skrive om.

Hun blev ved med at gentage disse ord;

"Du hjælpe mig. Jeg hjælper dig"

Jeg havde nok glemt om hele episoden og forleden gik/kørte jeg over til stedet.

Jeg havde lagt mærke til at de havde renoveret det hele da jeg en dag kørte forbi lokalet.

DETTE har de gjort på en pænt og rent måde. Ikke mere fugtighed som det var længe siden.

Jeg bad igen om 90 minutters tid, og det fik jeg. MEN!!!

Denne massør begyndte med at fortælle den sørgelig historie udover de sædevenlig løgn (som, UUUU HA da da da den er stor osv... LOL), men med en anden vinkel den her gang. Hendes mor sagde hun at hun faldt ned og slåede sin hofte, og nu må hun til operation i Thailand.

Så, gave jeg hende 300 kr ekstra. jeg følte mig jo så dårligt for hendes mor, så var omkostninger på i alt kr.900,-- inklusive HJ og donation.

Ni hed hun er en dygtig massør og snakker meget lidt dansk, tal langsomt så kan hun forstå det du siger. HJ var bare et helt alm. "Rub" jeg må sige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Basba skrev, for 10 timer siden:

 

Denne massør begyndte med at fortælle den sørgelig historie udover de sædevenlig løgn (som, UUUU HA da da da den er stor osv... LOL), men med en anden vinkel den her gang. Hendes mor sagde hun at hun faldt ned og slåede sin hofte, og nu må hun til operation i Thailand.

Så, gave jeg hende 300 kr ekstra. jeg følte mig jo så dårligt for hendes mor, så var omkostninger på i alt kr.900,-- inklusive HJ og donation.

Ni hed hun er en dygtig massør og snakker meget lidt dansk, tal langsomt så kan hun forstå det du siger. HJ var bare et helt alm. "Rub" jeg må sige.

 

Thaipigerne har tit syge forældre eller børn som skal på operationsbordet i Thailand, men det er yderst dog sjældent jeg oplever den form for presseri ved første besøg hos en thai som dig. Jeg oplever det mere når jeg har lært dem at kende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...