Hop til indhold
skideliderlig

Hvor er mine briller...

Recommended Posts

I fredags væltede jeg plakatfuld rundt på Vesterbro og endte med at samle en af de sorte piger op(jaja i know :-().

Kl var vel to om natten og da jeg havde fået hævet tog hun mig med et eller andet sted hen hvor vi skulle knalde. Mens vi lå der tog jeg mine briller af og glemte selvfølgelig at få dem med da jeg gik!!! Men da jeg var svært beruset opdagede jeg det ikke før næste morgen. Men nu kan jeg ikke huske hvor faen det var hun tog mig med hen? Jeg har en svag erindring om at det var en Thai klinik, tror hun ringede på og der blev åbnet af en thai. Jeg synes også at huske at det var et lidt større sted?


Jeg var rundt på Vesterbro lørdag aften, men de piger jeg snakkede med forstod enten ikke hvad jeg snakkede om, eller sagde at kun tog kunder med på hotel.


Så nu vil jeg høre om andre har været taget med en af de sorte piger med et sted hen om natten, så jeg måske kan finde mine briller igen :-)

JA, jeg ved godt at man ligger som man har redt, men mine briller var ret dyre, så det kunne være lækkert at få dem igen.

PS: jeg kunne heller ikke få den op og stå og fik så heller(heldigvis?) ikke noget fisse, dobbelt op på elendighed :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
skideliderlig skrev, for 32 minutter siden:

ja, men umiddelbart dækker de vist ikke briller, hvis ikke man har en ekstra "pludselig skade" forsikring...de skiderikker :-D

Jeg tror, at de fleste forsikringer desværre kun dækker, hvis man har tegnet udvidet dækning; og den dækker næppe under 'selvforskyldt' beruselse, men det behøver jo ikke at reklamere med. Men den er lidt svær. :oops:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

prøv i Oehlenschlægersgade, har aldrig selv været der, men mener at have læst om den fremgangsmåde herinde tidligere. God jagt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skideliderlig skrev, for 2 timer siden:

JA, jeg ved godt at man ligger som man har redt, men mine briller var ret dyre, så det kunne være lækkert at få dem igen.

Har du været forbi en af side gaderne til Istedgade? Hovedbanegården?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af thai klinikkerne på Gasværksvej imellem Istedgade og Vesterbrogade kunne være et godt bud. Det er der mange af pigerne fra Thai corner tager deres kunder med hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Peterpedal skrev, for 7 timer siden:

En af thai klinikkerne på Gasværksvej imellem Istedgade og Vesterbrogade kunne være et godt bud. Det er der mange af pigerne fra Thai corner tager deres kunder med hen.

Tror peterPedal har ret, også min første tanke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Oehlenschlægersgade var jeg forbi 5 steder lørdag og det var i hvert fald ikke nogen af dem(ret tarvelige steder i øvrigt). Jeg var også på gasværksvej, men synes ikke jeg så nogle Thai steder der, men nu manglede jeg selvfølgelig også min briller :-) hvilke steder ligger der dér? Har i navne og husnumre?

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skideliderlig skrev, 1 time siden:

I Oehlenschlægersgade var jeg forbi 5 steder lørdag og det var i hvert fald ikke nogen af dem(ret tarvelige steder i øvrigt). Jeg var også på gasværksvej, men synes ikke jeg så nogle Thai steder der, men nu manglede jeg selvfølgelig også min briller :-) hvilke steder ligger der dér? Har i navne og husnumre?

 

 

 

 

Du kan jo alligevel ikke se hus numre når du mangler dine Briller ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du står på hjørnet ved Istedgade og ThaiCorner og så følger Gasværksvej i retning mod Vesterbrogade så kommer der 2 thaibutikker på din højre hånd. Det er den hånd der vender væk fra vejen. Der er også noget afro hair cut vidst nok. Håber du finder dem.

Og så et godt råd fra mine unge dage. Skal man ud og fulde sig så er kontaktlinser guld værd. Koster ikke meget og det er nemt at have et ekstra sæt med i lommen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sæt en annonce i Ekstra Bladet dér, hvor pigerne også annoncerer, og efterlys dine briller dér - hvis dine briller er havnet på en klinik (thai eller ej), er du måske heldig. ;-)

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de gode råd, det kunne godt være et af stederne på gasværksvej, relax massage i nr 9 ser bekendt ud :-)

er der nogen der kender åbningstiderne på disse etablissementer? skal nok huske den med højre hånd der vender væk fra vejen :-D

Redigeret af Qivitoq
citeringsfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
skideliderlig skrev, for 7 minutter siden:

Brillerne er fundet :-D
De lå hos Relax massage.
Mange tak for hjælpen, især til Peterpedal :-D

Vis os så de briller, nu de er fundet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Historien er egentlig rigtig underholdende, jeg kunne sagtens se mig selv i din situation ;-)

Ja og tillykke!

Redigeret af Flaber

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...