Hop til indhold
Den Lange

Saen Dee's efterfølger Fredericia

Recommended Posts

Jeg besøgte det tidligere Saen Dee i Vendersgade, som vel formentlig snart får et nyt navn, så det må være passende at starte en ny tråd.

Der var 2 piger på stedet som jeg ikke kender, den ene lå henslængt på sofaen med sin telefon i noget der lignede joggingtøj. Begge var rimelig unge, vel omkring de 30 år.

Pigen der skulle massere mig så rimelig OK ud, ikke superslank men med gode bryster. Hendes navn lød som noget i retning af Sun. Hun har en rose tatoveret på det ene bryst.

Massagen var ikke ligefrem det bedste jeg har prøvet, faktisk under middel. Der blev ikke pirret så meget undervejs.

Da vi nåede til det kritiske spørgsmål valgte jeg et HJ da jeg ikke var blevet fristet så meget undervejs. Da hun var gået i gang spurgte hun om jeg ikke ville have sex, men det takkede jeg nej til. HJ'et var for så vidt OK, men lidt til den hårde side.

Jeg er ikke særlig fristet til at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Jeg tror jeg var på den anden, hun var sød og masserede meget grundigt. Pirrede ret meget og masserede min brystkasse (som eller aldrig sker... når turn over, ofte bare HJ med det samme)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende der lå på sofaen formoder jeg stod for at passe telefonen. Hun kunne både skrive og tale dansk, dog med kraftig accent. Der er i en anden tråd skrevet om en pige der hedder Jaja, men det kan vel ikke være hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Jo "Jaja" betjente mig og gjorde godt. - hende vil jeg prøve body2body med og gerne knalde hvis hun er frisk. 

 

Redigeret af razorfiend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saen Dee har nu skiftet navn til Waree, og åbningstiderne er nu alle dage kl. 10-20.

De 2 piger jeg mødte på stedet annoncerer på AL, så jeg formoder at de kan besøges i Vendersgade:

https://annoncelight.dk/showad/202311

Det var Sun jeg blev betjent af sidst, og Bee er den anden pige der var på stedet den dag. Men mon ikke der også er andre piger på stedet, så pigerne kan holde fri ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

Var forbi idag igen og hyggede mig med massage og HJ. Sun er yderst berørings venlig og prøvede virkelig at gøre det godt for mig :D

- jeg ved ikke hvad det koster for begge, men tænker de er åbne for forhandlinger ^~ 

Alt andet lige forbliver det mit farvoit Thai sted i fredericia- Sumas er lige "uprivat" nok med kun et gardin omkring dig.O.o 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu det var lidt svært at berøre Sun når hun sad mellem mine ben under HJ og i øvrigt beholdt alt tøjet på. Måske skulle jeg bare have forsøgt under massagen for at se om hun havde trusser på under kjolen???

I det lille massagerum er der desværre ikke plads til at gå rundt om briksen. Jeg kan eller godt lide når pigerne stikker brysterne i hovedet på en mens de masserer på forsiden :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest razorfiend

hehe, det er forståligt nok. Jeg tror ikke hun smider dem uden en fuldpakke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...