Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Miss DD i december, lige før hun skulle rejse tilbage til Thailand og ser nu at hun er kommet tilbage og vil lige dele min helt neutrale oplevelse.

inden min opringning måtte jeg lige eroguide-Google hende og fandt at man ikke var der den aftalte tid, men det var ikke et nyt skriv, så jeg tænkte at det ville jeg selv finde ud af. 

Så jeg ringede, hun taler dansk, og jeg var velkommen og fik adressen på en SMS og så skulle jeg ringe når jeg var tæt på - og det er helt ok og sådan lidt hemmelig agent agtigt. Hun bor i et helt almindeligt boligkompleks, så ind i en opgang og op på første sal. Lige da jeg kom til døren gik naboen ud, så jeg blev hevet ind i lejligheden uden at naboen opdagede mig - det var tæt på sagde hun.

Men videre ind i et til formålet indrettet rum, bestilte B2B og hånd og hun tog alt tøjet af. Spurgte om jeg synes det var nogle gode billeder hun havde lagt ud, om jeg synes det var lækkert med hår - øh jo det var ok. Så startede 5 min B2B + lidt andet og så håndjob og det gik desværre hurtigt og det var så det - var der vel 15 min.

Der er ikke noget ondt at sige om hende, men massage skal man måske ikke lige forvente og tidsmæssigt var jeg meget hurtigt ude af døren igen. Der var ikke god tid eller hygge. Det var en anden måde end jeg tidligere har prøvet, og sådan kan det hele være så forskelligt.

HG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til HG

præsis samme oplevelse som jeg havde, og som jeg har beskrevet herinde, kedeligt du ikke fik læst mit indlæg inden du besøgte hende. Jeg besøgte hende i et lånt rum på Gl. Køge Landevej.

Så hermed en advarsel til andre, hun er ikke et besøg værd  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...