Hop til indhold
Gæst

Mentors indflydelse på tråden.

Recommended Posts

Gæst

Hej

Jeg er en person som godt kan lide at ytre min mening ( syntes alle har ret til at ytre sig uanset om man er enig eller uenig)

Jeg kom til at ytre mig i en tråd at annoncen lugtede lidt af fake pga manglende tlf nummer,billeder, måden den var skrevet på og man kun kunne kontakte via email.

Det var blot min mave fornemmelse, men mentor skrev en personlig henvendelse til min indbakke at mit indlæg var taget af pga person fnideri ;-).....What ?????

Hvor går grænsen egenligt på hvad man må sige og ikke sige før mentor truer med diverse advarsler ?

Jeg må indrømme at det gik over min personlige grænse at en skal stille sig til dommer over for om jeg syntes om en anmeldelse/annonce virker fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er nok fordi du har det med at ignorere reglerne herinde - f.eks med at nævne adresser. Det er muligt du synes det er en nødvendig øvelse at teste hvor grænserne for hvad man må går - men det ser moderatorerne så åbenbart anderledes på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, for 3 timer siden:

det er nok fordi du har det med at ignorere reglerne herinde - f.eks med at nævne adresser. Det er muligt du synes det er en nødvendig øvelse at teste hvor grænserne for hvad man må går - men det ser moderatorerne så åbenbart anderledes på. 

Det var da en være gang sludder at komme med, referer venligst til emnet i denne træd og ikke tidligere tråde ( nu bryder du jo selv reglerne)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du siger til når du kan se komikken i at du skriver - citat: Jeg er en person som godt kan lide at ytre min mening ( syntes alle har ret til at ytre sig uanset om man er enig eller uenig

DetGladeJern skrev, for 34 minutter siden:

Det var da en være gang sludder at komme med, referer venligst til emnet i denne træd og ikke tidligere tråde ( nu bryder du jo selv reglerne)

og så a´bagefter korrekser mig for at have en anden mening end din...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gentager, venligst hold dig til denne tråd og lad vær med at refererer til andre tråde, orker ikke dit person fnideri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være denne tråd, du henviser til:

hvori du grundløst starter med at angribe NajaP for at være fake. 

NajaP har flere gode anmeldelser herinde, kan kontaktes herinde via PB og hun har også flere gange skrevet velformulerede indlæg herinde, derfor kan jeg godt forstå min medmoderator har givet dig en henstilling og skjult dine indlæg - hvis du er i tvivl om, hvorfor du har fået en advarsel og moderationens opgave og beføjelser herinde, kan du læse retningslinierne her: https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

vh Q

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er noget af en skildpadde (langsom) når det kommer til at finde indlæg/tråde som tilsyneladende også har med mig at gøre.... ;)

Jeg tænker lidt at det i virkeligheden handler om at sætte to små ord foran alle ytringer som ikke kan bekræftes/bevises..nemlig : "Jeg tror....". Det at råbe beskyldninger ud uden at have nogen form for belæg for det, gør bare at det ikke kan tages seriøst, eller det håber jeg i al fald, for det ville da være ærgerligt at blive fremstillet som fake uden nogen form for evidence :)

God dag til alle og tak til moderator for hurtig "action" 

Kærligst

Naja

Redigeret af NajaP75

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...