Hop til indhold

Recommended Posts

Hej var i Kbh for 10 dage siden og lysten til at blive ordentligt æltet igennem meldte sig, google er din ven og nærmeste sted var http://srimalai.dk/

Blev venligt budt velkommen, havde ikke bestilt tid, men hurtigt blev jeg henvist til pænt, rent rum med briks med hul til hovedet, dejligt, stor fan af at kunne trække vejret :grin: Jeg skulle bare tage alt tøjet af og ligge mig på maven på briksen, var lige blevet lagt da min massør kom ind. Hun var ca 35 år og til den buttede side, men absolut en attraktiv kvinde, hed vistnok Duan eller lignende. Der blev lagt et stort badehåndklæde over mig, fødderne lagt op i lave holdere og en tør massage startede til blid, stille musik udenpå håndklædet. Efter noget tid blev et hjørne af gangen løftet væk og fik grundigere massage med tilpas mængde olie, hader for meget olie, så man nærmest behøver redningsvest, her var mængden tilpas. Altid undret mig over så mange fingrekræfter de små thaikvinder kan have, fik en meget kraftfuld massage, kostede et blåt mærke på overarmen, men en perfekt og grundig massage.

Efter ca 35 minutter bad hun mig vende mig om på ryggen og gav mig hurtigt en passende pude, så fortsatte samme fremgangsmåde med håndklædet, der blev løftet op når f.eks låret skulle have ekstra grundig massage. Der fandt ingen speciel pirring sted, men alligevel legede lillemanden tipi med håndklædet :wink: duften af en attraktiv kvinde og massagen havde sin virkning. Hun spurgte nærmest lidt genert om den også skulle have massage, jo tak som byder, efter at have fået hende til at smide top og bh fik jeg et dejligt blødt og erotisk hj. Lillemanden måtte hurtigt give fortabt og kastede op, det bedste han havde lært.

Bagefter fik jeg mere massage over hele kroppen og i hovedbunden, virkelig godt. Massøren talte godt dansk og vi smalltalkede fint, humor havde hun også, så vi fik et par grin. Havde bedt om 1 time men endte med 75 minutter og bagefter fik jeg et par stykker chokolade og 1 cola. Havde igennem døren hørt at der kom og gik kunder, så en anden gang er tidsbestilling nok at foretrække. Hj var lækkert, men tror ikke der tilbydes andre afslutninger, men jeg spurgte heller ikke. På vej ud så jeg en kvindelig kunde betale, så tøserne er bestemt også velkomne der, vi mænd kan heller aldrig have noget for os selv :grin:

Vil give stedet 9 point ud af 10, 10 tallet har jeg endnu tilgode et sted...... men vender ihvertfald tilbage dertil igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der en del gange selvom det ikke er lige for nyligt (sidste gang for ca. 8 mdr siden), Jeg er enig i at dette er et fint sted. De leverer varen mht god behandling, fokus på massage og evt. et HJ uden at der er pres på. Jeg har ikke oplevet at få tilbudt andre afslutninger.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lyder godt.. nogen der har prøvet deres Sri Ma Lai massage? Hvis man vitterligt har brug for en behandling mod ømme/skadede led og det sexuelle er underordnet er det så noget der kan anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også kun anbefale stedet. Prøv at bestille tid hos Lak. Rigtig god massage. Godt være at man skal have været der et par gange før man får tilbudt afslutning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har netop besøgt Sri Ma Lai igen, og det er fortsat et fint sted når det primært er massagen man kommer for. Massagen er god, de holder tiderne, der er pænt og rent, priserne er på markedsniveauet, venlig betjening, og massage madras med hul til hovedet (det store altså). Extra salget er minimalt, der kan mig bekendt højst tilkøbes et HJ, så det forstyrrer ikke massagen nævneværdigt og ingen sure miner hvis man siger nej tak. Så fortsat klar anbefaling hvis det er ovenstående man søger.

Mange af os har oplevet skuffende besøg til thai stederne. Men der er heldigvis steder hvor de leverer varen,, inden for stedets præmisser, hver gang, dette er et af dem. Måske kunne vi indføre en smiley ordning på organdonors kort, men problemet bliver nok at afgøre hvilke anmeldelser der tæller med.

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...