Hop til indhold

Recommended Posts

Hej turen går til Hua Hin sidst på måneden og kulturen skal opleves på egen krop ;-) Kender I kære thaifans nogle gode steder der, til god traditionel og professionel massage? Også interesseret i oplysninger om massage af den mere frække slags, hvad er prisniveauet dernede? Please, håber nogle herinde kan hjælpe :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Traditionel thaimassage 200-300 bath, med det frække fra 600 bath. altså ca. 50-100 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den frække version er ikke helt lige til og kræver lidt research. Jeg har prøvet et par enkelte gange hvor jeg dog måtte af med 1000 bath og så var det ikke noget at skrive hjem om.

Jeg drager også snart derned og hvis nogen kender til et interessant sted vil jeg gerne høre om det :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er masser af steder hvor du kan få hele pakken. Kig efter shops med 1 sal og spørg om fuld service. 

På soi 80 er det lidt billigere 

god tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige tilbragt et par dage i Hua Hin og fandt en soapy massage ved navn Lee Lao Dee som ligger 1 km fra Night market.

Adressen er Soi 64/1 og jeg fandt nemt derhen med Google Maps.

Har været der 2 gange og begge gange var der 12-15 piger at vælge i mellem.

Priserne starter ved 2200 Baht op til 3100 Baht, men begge gange valgte jeg piger til 2200 Bath, da de bliver prissat ud fra hvor lyse de er i huden og hvor unge de er og begge ting betyder ikke noget for mig, men Thai kunderne går meget op i disse ting.

Der er åbent fra klokken 15 til 02, men de fleste møder vidst ind omkring kl 18-19

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Thaikurt skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige tilbragt et par dage i Hua Hin og fandt en soapy massage ved navn Lee Lao Dee som ligger 1 km fra Night market.

Adressen er Soi 64/1 og jeg fandt nemt derhen med Google Maps.

Har været der 2 gange og begge gange var der 12-15 piger at vælge i mellem.

Priserne starter ved 2200 Baht op til 3100 Baht, men begge gange valgte jeg piger til 2200 Bath, da de bliver prissat ud fra hvor lyse de er i huden og hvor unge de er og begge ting betyder ikke noget for mig, men Thai kunderne går meget op i disse ting.

Der er åbent fra klokken 15 til 02, men de fleste møder vidst ind omkring kl 18-19

Nu når du siger at prisen på soapy ligger på 2200-3100 Bath, har jeg så ret i at det normalt altid er for 90-120 min, når vi snakker soapy ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...