Hop til indhold

Recommended Posts

Svar til French.

Korrekt at endelser er lt. Alt. lv.

MEN, lithuania.puh.lv er i Litauen og vilnius, og resten af Europa mere eller mindre...

Brug evt. Backpage.lt i Litauen.

De nævnte annoncer er formentlig organiserede salgsannoncer, brug din dømmekraft og kig efter annoncer af mere privat karakter.

I Letland skal du have 371 forn nummeret, hvis du har en god mobil ordning, 3 ell. Ligner.  Er det billigt at ringe fra DK.

Det gør jeg som regel, og allerede her kan du ofte mærke om det er en free agent eller et bordello ;-)

Der er en del frie fugle, du kan også rulle rouletten og praje en taxi en aften efter 20, og spørge chaufføren om han er connected. 

Har prøvet det et par gange, den ene gäng kørte han mig til en taxi holdeplads og gik rundt og spurgte et par kolleger, man skal være lidt afslappet med

Det ellers kan det være lidt pinligt, jeg sad bare og grinede bredt. Fik derefter kontakt til en flot Russer blondine til 80 for 60... I et boligkompleks i en forstad.

Ringede derefter til den samme chauffør som kørte mig tilbage til mit hotel, alt sammen for 25 euro...

Det er k,art at pigerne på Radisson Blu er dyre f nævnte årsager, men kommer man sent retur fra job og har lyst til ren flirt og et par drinks først, så koster det jo ikke noget udover en drink til pigen før du lukker aftalen, og så er det fra 150 til 200 for en time på dit gode værelse, og de kigger normalt ikke på klokken. 

Hr prøvet det en enkelt gang, 200 for en god time og det var med adgang g til alle huller..

Er pt. I Barcelona,  her er der et kæmpe udvalg af det hele til priser de starter ved 25 euro.... fantastisk...

Romeomand. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk beretning af frenshlover1 i føljeton form, oplysende og underholdende :)

Altid et scoop, når nogle bevæger sig udenfor de cirkler, hvor så mange andre tidligere har skrevet om.

Alletiders opfølgning af Romeomand!

Det er alt den skjulte info, som sikkert så mange bærer rundt på, som det er vigtigt at få i spil til potentiel nytte for alle vi andre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, for 12 timer siden:

 

Er pt. I Barcelona,  her er der et kæmpe udvalg af det hele til priser de starter ved 25 euro.... fantastisk...

Romeomand. 

 

Uden at afspore tråden,- er det prisniveauet i Spanien ???

Så da virkeligt attraktivt for mig da jeg altid har gået efter hvor man får mest for pengene :) 

Feks Polen, som er nært og let at rejse til der ligger prisniveauet ca på 200 sloty som svarer til ca 350 kr  Man kan finde priser helt nede på 100 sloty og sikkert også enkelte få såkaldte luksus piger til 300 sloty.. Men altså billigt !!! :-P

For er standartprisen for 1 time....  Hvis man groft sammenligner så regne med ca 3 gange så billigt i Polen kontra Danmark..   Måske endda 4 gange så billigt ? -Afhængigt af om 1 time i Danmark typisk koster 1500,- eller 1100,- kr

Uden at afspore tråden,- burde måske lave en ny.. Ville bare være dejligt at kende priserne rundt omkring..  Gad vide feks om det er billigt i Grækenland nu grundet deres krise....

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

25 euro i Barcelona giver 15 min. Sex.... 30 euro 30 min, en time for 50 til 60 euro... 

Har ikke selv betalt så lav en pris, da jeg har flere ønsker end bare sex i en eller to stillinger.

Men har ved opringning konstateret at det ER for alm. Samlede og ikke kun hånd eller oral....

Vh.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt:;-)

Med den viden jeg har høste pt.

Frankrig, på niveau med DK, lidt flottere piger og ts til prisen, ikke så meget xtra betaling på stedet, mest Paris og Marseille, haft 4 besøg der.

Letland, halv pris i forhold til DK, længere aftaler, f.eks. to timer for 1 times DK pris, flotte piger og ts. mange besøg her. Fik tilbudt en sutter for 20 Euro,  men ikke særlig lækker udbyder...:wink:

Litauen, lidt sværere, fra halv pris til fuld pris, afhængigt af hvor du kontakter, private udbydere halv pris i forhold til DK, agenturer tæt på samme pris. Mere end 10 besøg.

Tyskland, fra 25 euro for en hånd eller Blow,  men typisk ældre overvægtig kvinder, der måske ikke er de aller pæneste, større udvalg, Hamburg har over 1000 udbydere, og der er Geizhals,  og andre billig bordeller, jeg bruger normalt kun Hotel eller hus besøg, ikke, gadepiger. Fra 50 Euro og op til 500, 600 for en nat. Har rigtig mange besøg i Tyskland, Hamburg og Berlin er fantastiske.

Spanien, kender kun Barcelona og Madrid og Valencia, rigtig mange ladyboys fra Mellemamerika og mange spanske også. 

Havde en hygge aften med to asiatiske piger, en kineser og en japaner, så sig ikke at de to lande ikke kan arbejde sammen..he he. To piger i to timer for 250 euro, adgang til alle huller... super fint... fra et asiatisk sex kollektiv...

Spanien er relativ ny for mig i denne omgang, men pga. Økonomien er der mange private der laver en skilling ved siden af, 25 % arbejdsløshed og ungdomsarbejdsløsheden er 40%, så mange unge vælger denne vej, også studenter, da der ikke er SU her, mange 19 og 20 årige piger er pro. ikke nødvendigvis sympatisk at udnytte det, men sådan er der jo så meget, har ikke mødt nogen endnu, der ikke også nød turen...

Måske små 8 besøg...inden jeg er hjemme ihvertfald. ..

UK, pæne piger er dyre i London, er min erfaring,  en del kinesiske piger på massage saloner tilbyder fuld pakke for 100 pund, private ligger på samme niveau. 4, 5 besøg og en kinesisk kæreste fra en salon i et års tid...

Italien, erfaring med Milano og Rom, begge steder pris som i provinsen i DK, mange super flotte TS, og pigerne er også dejlige, fra 100 euro for en time, er hvad jeg har prøvet, bedste ts nogensinde i Milano...suk.... En del asiater i Milano, Japanerne. ..med hår på missen...meget hår:shock: som at slikke et Rya tæppe, tog mig tilbage til slut 70erne. 

Tjekkiet,  Prag er en god by at dyrke sex i, pigerne er sex glade og  har et frit forhold til nøgenhed ,og priserne er Ca.  50 % af de Danske for den samme vare, generelt unge piger, ikke nogen erfaringer med ts endnu... 3 besøg..

Det var i store træk mit bidrag  fra Europa..... håber det kan hjælpe og at andre rejselystne kan bidrage med Europæiske erfaringer...

Romeomand 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 2016-02-07 at 18:08:
frenchlover1 skrev, den 2016-02-07 at 14:58:

(... fortsat ...)

Pabo Latino er en slags salsa-dansested, der holder åbent til 6.00.

Ankom kl 00.30 til et godt fyldt sted med høj stemning. 

Hsvde sat næsen op efter, at der ville være købepiger, eller en der ville have noget pik for en aften  

En DJ spiller salsapop blandet med numre fra Spotifys top 20-30. Virkelig god og frisk dansemusik og et proppet dansegulv.

10 euro i entre inkl en drink. Der langes en del Mohito og Blody Mary over disken, så stemningen er høj :-)

Publikum er cirka 20-55 år med vægt på 30-40 år. Virkelig mange enlige m og k. Og grupper af typisk 2-4 piger.

Det var utroligt let at få kontakt med pigerne, og jeg fornemmede ikke, at der var tale om købepiger. Bare piger der ville have en glad aften :-) og måske få en drink eller to :-) og en dans - og gerne fræk og nærgående dans, viste det sig :-)

 

Der er faktiskt mulighed for at komme tæt på noget af det du beskriver her French i den kongelige hovedstad.

Hvis du er bare lidt smidig i kroppen og har lidt mod på at byde pigerne op så kan man godt danse tætte og hotte latinodanse på Club Mambo på hjørnet af Løngangsstræde og Vester Voldgade......

Efter et par gode fadbamser så går modet op og usmidigheden forlader langsomt kroppen MEN uden forhåbninger om videre udviklinger efter dansen....det lader ikke til at være muligt !!!

 

/The Bluesman (som også synes om salsamusik :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehehe... Bad Ass ;-)

Ja, salsa, mambo og reggaton er fed dansemusik :-)

Jeg kender faktisk godt lidt til Club Mambo, og jeg kender nogle, der kommer der rigtig meget. Derfor går det desværre bare ikke for mig, at danse frækt der... :-) 

Men måske andre her kan bruge dit tip og teste, hvor modige pigerne er der :-)

Det jeg kender til Club Mambo er dig - som du også er inde på, at det er mere stuerent, end det jeg så og oplevede på Pabo Latino :-):-( 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jag tar mig friheten att lyfta denna två år gamla tråd till ytan.

Är det någon som har någon färskare information om massagekliniker i Vilnius att dela?  Jag är främst intresserad av aziaspa.lt och nuadthai.lt.

På förhand tack,

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...