Hop til indhold

Recommended Posts

Må man spørge hvor hun holder til og hvad priserne ligger på?

Og virker "den" og kan sprøjte?

Redigeret af Titan2

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 16 timer siden:

Hvordan forbereder man sig til et besøg hos en shemale ? Er Sara en for stor en mundfuld, hvis man ikke har prøvet at være sammen med en Shemale før ?

For stor en mundfuld... - det er sgu humor :-) Personligt startede jeg med en noget mindre af slagsen hos Nadia i Rødovre (se evt. min anmeldelse fra tidligere) men pas på man bliver sgu afhængig :-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenNysgerrige skrev, for 16 timer siden:

Hvordan forbereder man sig til et besøg hos en shemale ? Er Sara en for stor en mundfuld, hvis man ikke har prøvet at være sammen med en Shemale før ?

Jeg har et par gange gået med butt plug inden.. da jeg besøgte Ellen (som jo ABSOLUT har en lækker stor pik) ankom jeg med pluggen siddende bagi.
- Ikke en stor plug, men det gør altså at jeg er lige den smule mere eftergivelig til at det føles G O D T fra første sekund pikke trænger ind :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sørger for en udskylning kort før - det er godt af flere årsager :-) - gør det også lettere at slappe af (synes jeg i hvert fald)..

Gør det samme hvis jeg regner med at skulle modtage en strapon - et stærkt undervurderet disciplin hvis I spørger mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
slikken skrev, den 8/2/2016 at 13:49:

Jeg sørger for en udskylning kort før - det er godt af flere årsager :-) - gør det også lettere at slappe af (synes jeg i hvert fald)..

Gør det samme hvis jeg regner med at skulle modtage en strapon - et stærkt undervurderet disciplin hvis I spørger mig :-)

Er helt enig.

Jeg er ALTID udskyllet inden den slags lege.
Mest af alt fordi renlighed tænder.. både hos mig og den der er aktiv.

Og strap on...mmmmmmmmmmm
Men det er jo en anden tråd ;O)

Del dette indlæg

Link til indlæg
khans skrev, den 17/2/2016 at 10:53:

Må jeg spørge dig, hvordan du skyller før mødet ?

Har selv svært ved at gøre det helt ordentligt

Nu besøger jeg ikke shemales, men elsker at være renlig bagi til enhver slags besøg. Det giver en god fornemmelse i kroppen af renhed og lethed. 

Jeg bruger en rustfri skyllestav af metal, som påskrues en bruserslange for enden, der hvor brusehovedet normalt sidder. Skyllestave af rustfrit stål er klart det bedste, ift manuelle skylleaggregater. Langt bedre end noget som helst af gummi. Prøv at google det for en dansk webshop-leverandør. Koster normalt 300-400kr, og der bliver du virkelig skyllet ud så det siger spar 2, men aldrig på en farlig måde, du styrer selv hvor meget vand der skal sprøjtes ud ligesom en almindelig bruser. Den er så ikke så manuel, men har man adgang til et normalt badeværelse med bruser fungerer det 100%. Har brugt det i flere år og det er klart det bedste jeg ved indenfor en pris på 100-500kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...