Hop til indhold
McQueen

OMG! Har hun aktier i lortet??

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Jeg forstår oprigtigt kun den del om der kan være onde bagmænd men jeg tvivle på at de vil ofre så mange penge på at profilere en af deres kvinder, måske hun tror at jo større "fiskenet" jo flere kunder og indtjening i en periode indtil hun tager hjem til eget land og lever godt af indtjening i Danmark, men jeg vil ikke besøge hende, har et princip om at købe sex af danske kvinder eller thailandske kvinder der taler et pænt og redeligt dansk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 4 timer siden:

:)Kære McQueen:)

- så pirrelig du dog er:shock: - jeg er også træt af, at jeg i alle dagligvarebutikker, uanset kæde, bliver konfronteret med Kims Franskekartofler - meget træt af det pis!   

Jeg har vendt mig til, at gå uden om hylderne hvor Kim huserer - så går livet videre - doo:P

Mange hilsner og ironi kan forekomme.

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forklaringen er nok den, at bagmændene køber profiler i bundter så de kan tildeles de piger, som de får overtalt til at komme herop.

Nogle gange "springer" pigen fra, eller ankomsten bliver forsinket .... I den mellemliggende periode tildeles den eller de piger, der er ankommet de indkøbte profiler....

Samtidig holder de ikke styr på evt gamle passwords, så i stedet for at fornye en profil, der evt har 1 uge tilbage, så køber de en ny.... 

Alternativt har det noget med betalingskortene at gøre... Der bruges hele tiden nye kort ....

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...