Hop til indhold
Odensefyren23

Thaipiger i Odense??

Recommended Posts

Hej, 

jeg søger en fræk Thaipige i alderen 20-35 år, naturlig flot og gerne med store bryster  (ikke er krav). 

Hvad har i af erfaringer i Odense? 

Kom med gerne med jeres oplevelser, hjemmesider, Tlf numre og priser :-)

Hjææææææælp!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Odensefyren23 skrev, for 50 minutter siden:

Hej, 

jeg søger en fræk Thaipige i alderen 20-35 år, naturlig flot og gerne med store bryster  (ikke er krav). 

Hvad har i af erfaringer i Odense? 

Kom med gerne med jeres oplevelser, hjemmesider, Tlf numre og priser :-)

Hjææææææælp!

Mit bedste råd er at læse anmeldelser om thaisteder i Odense, der er MASSER af tråde om lige netop det du søger.

Brug evt også søge funktionen øverst i højre hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart hvad Dråben skrive,       der er skrevet masser af anmeldelser om thai pigerne her på fyn\odense ,  jeg har skrevet nogle andre har skrevet mange, så hvis vi skulle skrive her ville det blive en gentagelse.

Med mindre der er nogen som har besøgt nye steder ?,    eller nye gutter som har besøgt gamle steder og har nye syn på sagen som de vil dele :)

 

Det ikke for at være negativ men der er pt ikke meget nyt at skrive.

Jeg var dog i nyborg for at kikke på deres thaisted for et evt besøg , da det er et sted der ikke har stået så meget om her,    jeg syntes dog ikke at det var noget for mig, men har da så gjort forsøget..

 

Du kunne jo evt også køre ud og besøge nogle af stederne her i odense og se pigerne an , det koster ikke noget at gå ind og spørge til prise -om man kan tage bad mm.

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...