Hop til indhold
warmgun

SexyMia hos Cassiopeia

Recommended Posts

Min efterlysning efter erfaringer med Mia gav intet resultat. Som ved andre lejligheder måtte jeg så selv tage pionerånden på mig og besøge hende. 

Hun er en køn pige. Det fornægter sig bestemt ikke, at hun kommet fra Spanien. Hun er sød og let at snakke med (på engelsk). Jeg er så absolut til rollespil, når jeg besøger en GP. Mia fik givet spillet et dejligt tvist, som jeg ikke har prøvet før - det skal hun bestemt krediteres for!

Selve legen gik rigtig godt, og hun sluttede med at give mig en afslappende massage. Vi havde før mit besøg mailet sammen om mit (dengang kommende) besøg, og da jeg kom hjem var der lige en sød mail fra hende...

pPrisen er Cassiopeias sædvanlige (1200 for 30 minutter og 200 for rollespil) nogen vil finde det dyrt, men når man går glad og tilfredsstillet der fra, så er det vel pengene værd?

Der er så absolut chance for gentagelse!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 6 minutter siden:

Min efterlysning efter erfaringer med Mia gav intet resultat. Som ved andre lejligheder måtte jeg så selv tage pionerånden på mig og besøge hende. 

Hun er en køn pige. Det fornægter sig bestemt ikke, at hun kommet fra Spanien. Hun er sød og let at snakke med (på engelsk). Jeg er så absolut til rollespil, når jeg besøger en GP. Mia fik givet spillet et dejligt tvist, som jeg ikke har prøvet før - det skal hun bestemt krediteres for!

Selve legen gik rigtig godt, og hun sluttede med at give mig en afslappende massage. Vi havde før mit besøg mailet sammen om mit (dengang kommende) besøg, og da jeg kom hjem var der lige en sød mail fra hende...

pPrisen er Cassiopeias sædvanlige (1200 for 30 minutter og 200 for rollespil) nogen vil finde det dyrt, men når man går glad og tilfredsstillet der fra, så er det vel pengene værd?

Der er så absolut chance for gentagelse!

 

Så kom du alligevel først. Jeg takker for anmeldelsen. Det lyder jo dejligt. Jeg tror, det bliver på næste fredag, at jeg vil afprøve hende. - Glæder mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...