Hop til indhold
AlfaN

Fernanda

Recommended Posts

Plaskeren skrev, for 4 minutter siden:

Hun holder vel fri/arbejder med andet/er syg. 

Ja det gør hun vel....

Men så der jo ingen grund til at hendes nr også er slettet fra annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på du har prøvet hele uden, for det var først igår hun lukkede..

Redigeret af OleV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i lørdags, og mener hun sagde, at hun skulle hjem igen denne uge, men vil vende tilbage i starten af marts. Jeg er dog ikke helt sikker, om jeg hørte 100% rigtigt, da jeg var lidt optaget med andre ting :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 12 timer siden:

Tvivler på du har prøvet hele uden, for det var først igår hun lukkede..

Det er ikke sandt, mandag og tirsdag stod der lukket på hendes profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Det er godt nok et ordentlig nøk op :shock: Med den begyndende recession kommer de nok ned igen inden for få måneder. Dåelig timing fra hendes side :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mig selv skrev, for 2 timer siden:

hendes priser har fået et lille nøk op

Ifht hvornår?

synes da det er noget tid siden hun satte prisen op.. Anyway, quality costs og Fernanda er i den grad pengene værd(undrede mig altid over hvor billig hun var ifht servicen og hendes udseende)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 9 minutter siden:

Ifht hvornår?

synes da det er noget tid siden hun satte prisen op.. Anyway, quality costs og Fernanda er i den grad pengene værd(undrede mig altid over hvor billig hun var ifht servicen og hendes udseende)

Da jeg var forbi i lørdags var 45 min. til 1300 kr. og en time til 1500 kr., mens det var de samme priser for 30 min. og ned, så der er sket en lille stigning :) kan dog ikke helt se meningen med at 30 min. koster 800 og en time koster 2000. Så tag jeg da hellere to gange 30 min :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Faktisk enig i hendes serviceniveau. Dejlig pige. Da jeg besøgte hende var hun proff, men der var ikke noget mekanisk over hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSultne skrev, for 9 timer siden:

Da jeg var forbi i lørdags var 45 min. til 1300 kr. og en time til 1500 kr., mens det var de samme priser for 30 min. og ned, så der er sket en lille stigning :) kan dog ikke helt se meningen med at 30 min. koster 800 og en time koster 2000. Så tag jeg da hellere to gange 30 min :P

Haha ok, den havde jeg ikke lige set:D

Playful skrev, for 9 timer siden:

Faktisk enig i hendes serviceniveau. Dejlig pige. Da jeg besøgte hende var hun proff, men der var ikke noget mekanisk over hende.

Præcis, hun er prof på den helt rigtige måde, du får hvad du betaler for og hun engagerer sig i sit arbejde både ifht attitude og performance - rangerer klart i min top 3 over bedste oplevelser med prostituerede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun priserne for 45 samt 60 minutter der er steget er det ikke?? 

Priser før


15 min 600kr
20 min 700 kr
30 min 800 kr
45 min 1300 kr 
1 time 1500k

priser nu


15 min 600kr
20 min 700 kr
30 min 800 kr
45 min 1500kr
1 time 2000kr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fuego09 skrev, for 5 timer siden:

Hun er pengene værd bare ærgerligt at hun skulle hæve priserne :-D

Det jo kun for 45 min og en time... Hvem kan holde så længe med hende alligevel?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...