Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Jørgensen skrev, for 8 timer siden:

Nogen der har opdaterede erfaringer fra dette sted?

http://fasai.dk/

Jeg var der for ca 1½ måned siden. Bestilte, og fik, en gang olielir. Pigen kan jeg ikke huske navnet på, men hun var god til at smalltalke, og det foregik på dansk, ihvertfald det meste af det. Hun var sød og rar, meget smilende. OK, men ikke prangende massage, efterfulgt af et HJ med en nøgen pige, der stønnede liiige lovlig meget i den forbindelse, syntes jeg.

Vi aftalte at, næste gang skulle jeg have en B2B, det har jeg så ikke lige nået endnu, men jeg vil slet ikke afvise at det kunne ske. Der var ikke noget der gjorde, at jeg ikke ville komme igen, såååå, alt i alt en OK, men meget gennemsnitlig, oplevelse .

Skrevet
Jørgensen skrev, for 18 timer siden:

Ingen andre, der har erfaringer fra stedet?

Prøv søgefunktioner her på lille EG.

Søg på  "fasai". Der er en del oplysninger der.

Skrevet

Har også været der for ca 1 måned siden, min oplevelse er meget lig den dråben har oplevet, et pænt sted og en alm. pige uden at være noget specielt. Hende jeg blev betjent af havde nogle meget store/lange nippels hvis man er til det :)

Skrevet
  • Author
Gæsten skrev, for 13 minutter siden:

Har også været der for ca 1 måned siden, min oplevelse er meget lig den dråben har oplevet, et pænt sted og en alm. pige uden at være noget specielt. Hende jeg blev betjent af havde nogle meget store/lange nippels hvis man er til det :)

Tak for tilbagemeldingen.

Hvilken pakke fik du?

Skrevet
Jørgensen skrev, den 11. februar 2016 at 22:15:

Tak for tilbagemeldingen.

Hvilken pakke fik du?

En times massage, med efterfølgende nøgen HJ

Skrevet
  • Author
Gæsten skrev, for 13 timer siden:

En times massage, med efterfølgende nøgen HJ

Hvad måtte du slippe for den fornøjelse?

Skrevet

800,-

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.