Hop til indhold
Gæst

Min sidste gang!

Recommended Posts

Gæst

Hej gutter

 

I dag besluttede jeg mig for at det skulle være sidste gang at jeg ville bruge nogen af disse GPs.

I starten var det mest for at give lidt spænding, ala - hvad nu hvis man bliver opdaget / genkendt etc. Men da jeg ikke rigtig kan få den effekt ud af det mere, vil jeg stoppe. (Blandt andet derfor)

Nu skal jeg ud og finde spænding / udfordringer andre steder.

 

Jeg vil lige skrive et par linjer omkring nogle af dem som jeg har prøvet.

Håber det er ok at det bliver samlet, ellers må i slette tråden, min bruger bliver alligevel slettet også.

 

Jeg ville slutte af med en god oplevelse hos en GP, valget faldt til at starte med for lidt tid siden på Cora.

Cora = stor skuffelse - lige så dårligt som pigerne på Stenløsevej. En spand varm vand til at stikke lillemanden ned i ville give en bedre oplevelse.

Jeg har dog haft en rigtig god oplevelse med en anden pige i det hus(Ærenprisvej), Rosa, en lidt buttet blondine, absolut pengene værd.

 

Mit valg faldt så på "Smukke Isabel" i dag i håbet om bedre. og det må siges at være ganske udemærket, pengene værd.

 

Kiki og de 2 andre piger i det hus har jeg alle været heldige med, selvom der har været blandede anmeldelser, jeg har nok bare været heldig. alle 3 pengene værd.

Den ene, som jeg ikke kan huske navnet på nu, har vist ikke været aktiv der i lang tid?!

 

Jeg har også prøvet et sug fra et par af gadepigerne, her må det være Donna der vinder. Ud over hende er det vist lidt plat eller krone om det er pengene værd.

 

Der er sikkert nogen jeg har glemt :) Men det har været et spændende run :)

Held og lykke med fangsten til jer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VoldsomVolvo skrev, for 33 minutter siden:

Nu skal jeg ud og finde spænding / udfordringer andre steder.

 

Glem nu ikke at der er noget som hedder  - Cirkushesten lugter savsmuld  eller for den sags skyld politikere som lugter ben og pension .

Comeback vil ikke blive hånet - men hvorfor blive slettet som bruger ?

 Det lugter da trods alt stadig ( om ikke af savsmuld ) så lidt af fisk  :-P

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da jeg alligevel ikke skal bruge dette forum mere, kan jeg ligeså godt slette brugeren.

Den bliver holdt "levende" indtil i morgen så jeg kan svare på eventuelle kommentarer :) 

og jeg er helt sikker på der ikke bliver noget comeback fra min side :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimberly skrev, for 9 timer siden:

Synes du skal tage de piger - Der ikk er betaling - dem har vi haft mest erfaring med :) 

Fanme træls historie! 

Betalings profiler - de piger har vi været så heldige med ") 

Mega knus til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jenslillemandhansenv2 skrev, for 19 timer siden:

Hej Volsomvolvo, 

Hver mand sine lyster og hver mand sine årsager, jeg er lidt nysgerrig, kan du uddybe hvorfor du forlader dette univers, hav en rar aften og dag.

Noget af det værste der kan ske for mig er at blive opdaget og genkendt af familie venner.

Da dette er er stort tabu emne for mange, og for mange er det "forbudt". Trods alt det, er jeg af typen der ikke kan lade være med at lege lidt med ilden.

Det kæmpe sug man får i maven når man sidder i bilen og får en guffer samtidig med at der går nogen forbi tæt på, er helt vild.

Efterhånden kunne jeg ligesom mærke at jeg ikke fik det samme ud af det mere, og blev næsten ligeglad. Jeg synes efter hånden at det blev lidt for farligt og jeg har nok været heldig at jeg ikke er blevet opdaget.

Der er selvfølgelig også et økonomisk aspekt i det, penge der kan bruges på noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...