Blokholm 0 Skrevet 4. Februar, 2016 Er lige dumpet ind her. Vidste ikke siden fandtes men det er da en rigtig god ide. Jeg vil gerne give mit besyv med. Jeg har flere gange været hos Ditte i Haderup. Hun er en sød og fræk pige. De første gange jeg var der, var det kun til en gang dansk. Jeg har udvidet mine besøg. Hun skriver hun er vanedannende og det må jeg give hende ret i. Hun er dejlig at slikke. Dufter og smager altid skønt. Kommer ret hurtigt (uden fake). Hun er utrolig god til fransk og hendes mis er stram. Hun er i 30'erne et sted, så ikke helt ung. Men det kan jeg godt li. Hendes ansigt er iøvrigt rigtig kønt. stedet er diskret og man får altid god service. hun er et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 4. Februar, 2016 Hej Blokholm Husk at sætte et link ind, der henviser til pigen/klinikken. Det gør der lettere for dem som vil se, hvad du skriver om. http://haderuppigerne.dk/ditte-nyhed/ God anmeldelse og velkommen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dejlige Ditte 8 Skrevet 15. Februar, 2016 Tak for pæne ord Glæder mig til at se dig igen frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg