Hop til indhold

Mulat Søllested/Skovlænge

Featured Replies

Skrevet

Var på de kanter og tænkte, at nu var det tid for en tur for holdet - og mig selv !

Sms - intet svar. Mobilos - svar med det samme. Jeg kunne komme om 10 min. Adressen var den velkendte i Skovlænge-flækken. Annoncen er i EB

Blev modtaget af en langbenet lækker mørk pige i pink body :-) Da tiden og pengene var knappe valgte jeg dansk til 500 (meget rimelig pris - også i udkantsdanmark).

Af med tøjet og hun tilbage. Dejlig strittende bagdel, appelsin-store bryster og selv uden de højhælede meget langbenet. Hun er ikke berøringsangst - tværtom. Og førte både mine hænder til brysterne og hendes mis. Dejligt med en mørk pige, der gerne vil røres ved. Jeg ville doggy og hende op på sengen. Hun tog hænderne på sine balder og spredte, så der var frit udsyn og fri adgang til herlighederne. Skønt selv af få lov at sætte den i bund. Hun var meget levende og sagde flere gange "give it to me" - dejligt.

Intet hastværk fra hendes side, men jeg kom hurtigt, da jeg tog fat i hendes arme og trak dem bagud, samtidigt med at vi havde en god rytme.

Dejligt nem og ligetil pige. Taler godt engelsk og er vel 25-30 år.

Gentagelse -ja, hvis jeg skal til Vestlolland igen.

D

PS: er ret sikker på af for 2-300 ekstra ville hun gerne have analt :-)

Skrevet
  • Author

massagesiderne i EB - sydhavsøerne. Mere hjælp til selvhjælp gives ikke :-)

(der er ikke noget link!)

D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.