Hop til indhold

Juliepigen Åbenrå

Featured Replies

Skrevet

Har i dag haft fornøjelsen af denne kvindes selskab https://annoncelight.dk/showad/193048 - Julie, - som besøger Aabenraa ca 1-2 gange i måneden, - og ellers er andre steder (sikke en skam)

Vil selvfølgelig på forhånd at jeg kun kan tale for mig selv og den oplevelse jeg nu engang har haft.

Men altså, - SUPER dejlig kvinde, - billederne matcher bestemt med det syn jeg blev mødt!

Åben & varm kvinde, - virkelig dejlig oplevelse, - med kys & kram, -  Personlighedsmæssigt en person jeg gerne tilbragte tid med ellers.

Blev som sagt mødt af denne ganske kønne kvinde, - et par bryster af en ganske dejlig størrelse (i'm a boob-man) blev vist ind i soveværelset, - pengene skiftede hænder, - fik smidt klunset hvorefter hin trådte ind igen, - dejlig oplevelse, - lækkert blow, - lille fræk krop, - og efter der var kommet gummi på drengen gav hun en ordentlig ridetur, - og jeg siger det bare, - sikke nogle lårmusker ;)

Kan dertil kun sige at enten var det bare en super god oplevelse for begge parter, - eller også skide god indlevelse, - uanset hvad thumps up herfra. !!

Med min oplevelse kan jeg ikke gøre andet end at anbefale hende, - bestemt et besøg værd!

Chancen for at vi skal ses igen er bestemt ret stor!

Skrevet

Tak for anmeldelsen -  har overvejet hende. Kan du sige lidt om stedet? Diskret eller? Tidligere har der været piger i Aabenraa, der holdt til i gågaden, som måske ikke er så fedt i butikkernes åbningstid.

Skrevet
  • Author

Privat lejlighed i hvad jeg lige kunne bedømme var i udkanten af byen i noget lejlighedskompleks :)

Ganske diskret, - ringede da jeg ankom, - hun holdt øje, - og blev lukket ind uden at banke på, - mødte ikke en eneste nabo eller det der ligner :) 

• 4 weeks later...
Skrevet

Har nu forsøgt to gange at få en aftale i stand med Julie - endnu har jeg til gode at få svar på sms eller at hun tager sin telefon.

Super ærgerligt - hun virker rigtig dejlig og indlevende ud fra annonce og anbefalinger. 

Some other time - some other girl.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.