Hop til indhold
Patmand

Bangkok ankomst 3 februar.

Recommended Posts

Lige en hurtig lille beskrivelse efter ankomst her til Bangkok igår.

Jeg havde bestilt et billigt hotel inde omkring Nana på sukhumvit road,så efter Imigrationen og opsamling af bagagen. 

Gik jeg på nederst etage i Lufthavnen og tog lufthavnstoget ind til Phaya Thai,dette kostede 45 bath,

Derefter skiftede jeg til Sky train ind til Nana,dette kostede yderligere 31 bath.

Så fandt jeg mit hotel,overvejede at tage et bad men kom i tanke om at det ville være bedre at tage

Ind til Annie's soap massage her på sukhumvit 2,og få en til at vaske sig.       www.anniesbangkok.com

Som sagt så gjort,men da jeg kom frem var der ingen derinde der faldt rigtig i min smag,så bestemte

Mig for at gå ud og få noget at spise,for at komme tilbage lidt senere.

Da jeg kom tilbage igen,så jeg der var kommet flere piger,jeg bestemte mig for pigen med nummer 87,

Pim fandt jeg ud af hun hed da hun presenterede sig. Kan klart anbefale andre at tage hende da hun 

Var en virkelig sød og meget imødekommende ung kvinde på 25. Nummeret er det samme de har hver gang.

Jeg fik afregnet med Mamasan, (2500 bath for 2 timer.) Hvorefter Pim tog mig i hånden og fulgte mig på værelset.

Derefter gik hun igen,for at finde sine remedier til den helt store tur.

Hun kom tilbage på værelset og gjorde badekarret og bademåtten klar,hvorefter hun bad mig ligge mig på måtten,

Og gik derefter igang med at vaske mig på kryds og tværs, jeg blev helt rent hvorefter hun sluttede med et rigtigt 

godt blowjob som hun afsluttede med hånden så jeg kom ud over hendes brystet. 

Så langt så godt, så skyllede hun mig af,hvorefter hun tørrede mig godt og grundigt,og bad mig ligge mig over på

Sengen,hvor jeg fik den helt store gang massage på ca. 1 time som endte med at hun gav mig en kondom på og 

Vi knaldede i en del forskellige stillinger.

Efterfølgende lagde vi og hyggesnakke om mange forskellige ting, angående Thailand,hvor hun endte med at spørge

Om jeg ville have en tredje halvleg,da der var tid tilbage......jeg endte med afslå pga jeg var baldret efter den lange flyvetur.

Så jeg blev beordret tilbage i badekarret hvor hun fik mig vasket endnu engang så man blev helt rent.

Til sidst blev jeg tørret af hende og hjulpet i tøjet igen,hvorefter jeg fik et kys og blev fulgt ud til døren af hende,hvor hun

Sagde hun håbede på at se mig igen

Karaktere.

Stedet 6                                   Lokalerne er lidt slidt og dunkelt. 

Udvalget af pigerne 7.          Der var kun omkring 10 stykker først på aftenen,men man kan bare komme tilbage igen... ( Ingen sure miner)

Da de  liver jævnligt skiftet ud. 

Pigen 10

Behandlingen 10

Gentagelse 10     (er meget tæt på at tage derom igen nu)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.anniesbangkok.com/

Annies Massage er en klassiker.

Jeg har selv kun været der en enkelt gang, da jeg så rigeligt får behov dækket andetsteds. Ligeledes er typerne på stedet ikke helt i min smag. Men servicen fejlede ikke noget, og det er også det man læser igen og igen på andre websites.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun ser meget sød ud, og stedet ja det kan anbefales, jeg havde været inde ved en, og da jeg kom til Bangkok igen spurgte jeg indtil hende hun havde fri men hvis jeg var sikker på jeg ville have hende ville de gerne ringe. 

Ja tak sagde jeg de ringede og 20 min. efter var hun der og jeg fik mine 2 timer da vi var færdige gik hun samtidig som mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...