Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Her kommer så min første thaimassage anmeldelse. På trods af de blandede anmeldelser herinde, var jeg stærkt nysgerrig for at besøge stedet. Hjemmesiden http://www.glostrup-thaimassage.dk/  ser jo nydelig og indbydende ud og placeringen er fin, lige ved hovedvejen.

Denne gang var mit ærinde en god omgang massage til ryg og skuldre, som jeg har lidt knas med.

Mødte op uden tidsbestilling, blev lukket ind af en lille tæt dame, sød og ligetil. Hun forstod straks mit behov, og jeg bestilte 30 min sports-massage, det er en kombi af thai/olie. 

Hun viste sig at være særdeles effen og erfaren, så vidt jeg kan bedømme var det en første-klasses behandling, yderst kompetent og hun gik sandelig til stålet. Hende skal jeg afgjort tilbage til.

Jeg blev på intet tidspunkt tilbudt andre ydelser, og jeg så kun et glimt af noget der lignede en ung pige. Jeg er ret nysgerrig for at prøve deres tantra-massage, lykkes det, vender jeg selvfølgeligt tilbage med en anmeldelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.