wilson 51 Skrevet 3. Februar, 2016 (edited) Har nu været 2 gange hos Ice. Adresse: schiffsbrücke 56, øverst tv. Altså i thaihuset ved havnen. Hun har begge gange været rigtig pikant klædt på. Begynder med en massage/ erotisk massage hvor hun - mens jeg lå på maven- med sine hænder allerede fik gang i erektionen. Bad mig vende mig om og klædte sig så langsomt af mens hun bad mig berøre hende.. Hun er vel midt i 20erne og har en lækker, slank krop. Små bryster med store brystvorter. Og hun har ingen berøringsangst... Hun yder og nyder langsomme erotiske berøringer og bevægelser - også ved samleje. Og så er hun meget optaget af at yde god service. Spørger hvad man kan lide... - næsten lidt for meget. Men så serviceminded har jeg da ikke før oplevet. Altså et rigtigt godt bud på en thaipige hvor man får rigtig god sex... http://www.fair-girls.de/Flensburg/345 Hendes priser er lidt i den dyre ende. 150 euro for en time... Til gengæld kigger hun ikke på klokken og man får fuld nydelse for pengene. Ps: hun er der 2 uger endnu - taler både tysk og engelsk. Og holder til hvor Jini - som er omtalt i en anden tråd - også er. Men i den senere tid har Jini været meget svingende mht at være på arbejde og om aftenen er hun ofte i baren Red Rose i Apenrader Strasse. Her koster det altid doppelt op, da man også lige skal købe champagne til pigerne! Redigeret 3. Februar, 2016 af wilson 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 4. Februar, 2016 wilson skrev, for 18 timer siden: Har nu været 2 gange hos Ice. Adresse: schiffsbrücke 56, øverst tv. Altså i thaihuset ved havnen. Hun har begge gange været rigtig pikant klædt på. Begynder med en massage/ erotisk massage hvor hun - mens jeg lå på maven- med sine hænder allerede fik gang i erektionen. Bad mig vende mig om og klædte sig så langsomt af mens hun bad mig berøre hende.. Hun er vel midt i 20erne og har en lækker, slank krop. Små bryster med store brystvorter. Og hun har ingen berøringsangst... Hun yder og nyder langsomme erotiske berøringer og bevægelser - også ved samleje. Og så er hun meget optaget af at yde god service. Spørger hvad man kan lide... - næsten lidt for meget. Men så serviceminded har jeg da ikke før oplevet. Altså et rigtigt godt bud på en thaipige hvor man får rigtig god sex... http://www.fair-girls.de/Flensburg/345 Hendes priser er lidt i den dyre ende. 150 euro for en time... Til gengæld kigger hun ikke på klokken og man får fuld nydelse for pengene. Ps: hun er der 2 uger endnu - taler både tysk og engelsk. Og holder til hvor Jini - som er omtalt i en anden tråd - også er. Men i den senere tid har Jini været meget svingende mht at være på arbejde og om aftenen er hun ofte i baren Red Rose i Apenrader Strasse. Her koster det altid doppelt op, da man også lige skal købe champagne til pigerne! Tak for en god beretning. Du skriver at hendes priser er i den dyre ende. Det er også rigtigt, men 150 €/time er efterhånden prisen i Flensborg, for dem der giver den bedste service. I Danmark er man vant til at thaierne er billigere end andre. I Tyskland er forskellen ikke så stor. ( Lige om lidt er der en der skriver, at man stadig kan få en time for 100 €. Det kan man sikkert også, men det er længe siden jeg har prøvet det.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 4. Februar, 2016 flensborgeren skrev, for 38 minutter siden: ( Lige om lidt er der en der skriver, at man stadig kan få en time for 100 €. Det kan man sikkert også, men det er længe siden jeg har prøvet det.) Du må være synsk - for den kommer lige nøjagtig her I nr. 56 siger de pr automatik enten 120 eller 150 euro . Når man så tager muldvarpen frem og tæller (de nøje aftalte sedler) op og kommer til 100 euro og derefter ser beklagende ud trækker sig smilende tilbage ( med et skjult blik til nabodøren ) så bliver man nærmest trukket ind. Når servicen så har vist sig at være i top ( for det plejer den ) og man så finder en krøllet 10 euro til tips - ja så er der kaffe og hyggesnak m.m. + unødvendig forhandling næste gang indenfor en overskuelig tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 4. Februar, 2016 (edited) powerpoint skrev, for 5 minutter siden: Du må være synsk - for den kommer lige nøjagtig her I nr. 56 siger de pr automatik enten 120 eller 150 euro . Når man så tager muldvarpen frem og tæller (de nøje aftalte sedler) op og kommer til 100 euro og derefter ser beklagende ud trækker sig smilende tilbage ( med et skjult blik til nabodøren ) så bliver man nærmest trukket ind. Når servicen så har vist sig at være i top ( for det plejer den ) og man så finder en krøllet 10 euro til tips - ja så er der kaffe og hyggesnak m.m. + unødvendig forhandling næste gang indenfor en overskuelig tid. Jeg må være dårlig til at prutte-------om prisen. Må indrømme at jeg kun har prøvet det overfor et par af latinoerne på Feldstrasse. Der har prisen ikke været til forhandling. Redigeret 4. Februar, 2016 af flensborgeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flensborgeren Skrevet 4. Februar, 2016 (edited) flensborgeren skrev, for 9 minutter siden: Redigeret 4. Februar, 2016 af flensborgeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 87 Skrevet 4. Februar, 2016 powerpoint skrev, 1 time siden: Du må være synsk - for den kommer lige nøjagtig her I nr. 56 siger de pr automatik enten 120 eller 150 euro . Når man så tager muldvarpen frem og tæller (de nøje aftalte sedler) op og kommer til 100 euro og derefter ser beklagende ud trækker sig smilende tilbage ( med et skjult blik til nabodøren ) så bliver man nærmest trukket ind. Når servicen så har vist sig at være i top ( for det plejer den ) og man så finder en krøllet 10 euro til tips - ja så er der kaffe og hyggesnak m.m. + unødvendig forhandling næste gang indenfor en overskuelig tid. hvad så når du kommer næste gang, hvad bruger du så som undskyldning for ikke at have nok penge med? Det er nok det du skriver om i den sidste halve linje af dit indlæg, men det forstod jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 4. Februar, 2016 Herbertus skrev, for 1 minut siden: hvad så når du kommer næste gang, hvad bruger du så som undskyldning for ikke at have nok penge med? Det er nok det du skriver om i den sidste halve linje af dit indlæg, men det forstod jeg ikke Jamen du forstod det helt som skrevet. Hvis der ikke går måneder så er der genkendelse og de 100 euro skal ikke forsøges pruttet . Men da man de fleste steder i Tyskland FØRST betaler efter ydelsen ( derfor besøger jeg sjældent danske GP'er ) så kan det være en god ide lige at sige ( efter man har givet hende et stort knus og komplimenteret hende ) " Selbe preis als letzten monate - 100 euro " Jah jah jah lyder svaret. Lige tilbage til det med forudbetaling som jeg i den grad finder er en uskik ( skal lige indskydes at jeg er kommet steder i DK hvor der stod : Afregning ved ankomst, men når jeg har taget pungen frem er der blevet sagt, det ordner vi bagefter ) og derfor giver jeg ALDRIG tips hvis jeg har lagt betalingen forud ! Hvis ydelsen efter min mening har været dårlig kommenterer jeg det ikke , MEN .. hvis de snyder med tiden får de en sur bemærkning og deres penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Februar, 2016 wilson skrev, den 3/2/2016 at 23:03: Har nu været 2 gange hos Ice. Adresse: schiffsbrücke 56, øverst tv. Altså i thaihuset ved havnen. Hun har begge gange været rigtig pikant klædt på. Begynder med en massage/ erotisk massage hvor hun - mens jeg lå på maven- med sine hænder allerede fik gang i erektionen. Bad mig vende mig om og klædte sig så langsomt af mens hun bad mig berøre hende.. Hun er vel midt i 20erne og har en lækker, slank krop. Små bryster med store brystvorter. Og hun har ingen berøringsangst... Hun yder og nyder langsomme erotiske berøringer og bevægelser - også ved samleje. Og så er hun meget optaget af at yde god service. Spørger hvad man kan lide... - næsten lidt for meget. Men så serviceminded har jeg da ikke før oplevet. Altså et rigtigt godt bud på en thaipige hvor man får rigtig god sex... http://www.fair-girls.de/Flensburg/345 Hendes priser er lidt i den dyre ende. 150 euro for en time... Til gengæld kigger hun ikke på klokken og man får fuld nydelse for pengene. Ps: hun er der 2 uger endnu - taler både tysk og engelsk. Og holder til hvor Jini - som er omtalt i en anden tråd - også er. Men i den senere tid har Jini været meget svingende mht at være på arbejde og om aftenen er hun ofte i baren Red Rose i Apenrader Strasse. Her koster det altid doppelt op, da man også lige skal købe champagne til pigerne! Hun ligner måske en i tyverne men mit bud er klart midt i 30erne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg