Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Derfor

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Køber jeg fremover kun sex af danske kvinder fremover, jeg sidder lige og ser kanal 5. Fandme deprimerende de triste skæbner der er vist med de gadepiger, og uden at vide det, kan det også forekomme fra østbander og thai organisationer, så fremover "kun dansk på klinikker" 

længere er det ikke.

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstod jeg det korrekt i udsendelsen, at de udsatte gadepiger ikke tør nævne deres bagmænd, pga vi i Danmark (åbenbart) ikke har vidnebeskyttelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Jeg synes egentlig ikke at det var en særlig god udsendelse, men det den omhandlede er virkelig sørgeligt og skammeligt for et samfund som vores. Jeg forstår simplethen ikke hvem der er kunder til handlede kvinder, og hvorfor de er det. Er de virkelig uvidende, eller er de bare ligeglade? Og hvorfor er køb af sex med handlede kvinder ikker forbudt i DK?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
keymaker skrev, den 4. februar 2016 at 02:38:

Forstod jeg det korrekt i udsendelsen, at de udsatte gadepiger ikke tør nævne deres bagmænd, pga vi i Danmark (åbenbart) ikke har vidnebeskyttelse?

Keramiker det er både rigtigt og forkert vi ikke har vidne beskyttelse, vidner bliver beskyttet at loven, men ikke mere end det sådan generelt set, så har vi i ganske særlige tilfælde vidnebeskyttelsesprogrammer i ekstreme tilfælde ny identitet nyt ansigt nyt sted at bo i udlandet, det er fint beskrevet i bogen kronvidnet, men det vil ikke blive brugt i sådanne sager som trafficking 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Slow mover skrev, den 4. februar 2016 at 08:32:

Jeg synes egentlig ikke at det var en særlig god udsendelse, men det den omhandlede er virkelig sørgeligt og skammeligt for et samfund som vores. Jeg forstår simplethen ikke hvem der er kunder til handlede kvinder, og hvorfor de er det. Er de virkelig uvidende, eller er de bare ligeglade? Og hvorfor er køb af sex med handlede kvinder ikker forbudt i DK?

Slow mover det er forbudt at købe sex af handlede kvinder, men anklagemyndigheden skal bevise at kunden ved at kvinden er handlet og det kan godt nok være en svær bevisbyrde at løfte i retten, derfor sexkøbelovens forbud i Sverige, der blot har medført at det nu er nemmere at have handlede kvinder under jorden fordi der ikke er transparens som i Danmark, hvor politiet kan monitorere markedet, husk det tog politiet een uge at finde en 19 årlig lettisk piger et skur i København. Hun var handlet og blev købet af mange mænd, men anklager kunne ikke løfte bevisbyrden...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 3/2/2016 at 21:30:

Køber jeg fremover kun sex af danske kvinder fremover, jeg sidder lige og ser kanal 5. Fandme deprimerende de triste skæbner der er vist med de gadepiger, og uden at vide det, kan det også forekomme fra østbander og thai organisationer, så fremover "kun dansk på klinikker" 

længere er det ikke.

Alko

Ja dette er jeg heller ikke glad for. Det burde altså stoppes og respekt herfra til dig Alkoholikeren. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover
Alkoholikeren skrev, den 2/6/2016 at 11:36:

Slow mover det er forbudt at købe sex af handlede kvinder, men anklagemyndigheden skal bevise at kunden ved at kvinden er handlet og det kan godt nok være en svær bevisbyrde at løfte i retten, derfor sexkøbelovens forbud i Sverige, der blot har medført at det nu er nemmere at have handlede kvinder under jorden fordi der ikke er transparens som i Danmark, hvor politiet kan monitorere markedet, husk det tog politiet een uge at finde en 19 årlig lettisk piger et skur i København. Hun var handlet og blev købet af mange mænd, men anklager kunne ikke løfte bevisbyrden...

 

Hmmm, jeg ved godt at politikkerne har sidestillet det med voldtægt, men den egentlig lov der direkte kriminalisere køb af sex af handlede kvinder blev da så vidt jeg ved forkastet (http://www.ft.dk/samling/20061/beslutningsforslag/b35/beh1-32/forhandling.htm?startItem=-1&noThread=1). Jeg vil da mene, at kunderne vil tænke sig noget mere om, hvis de kunne blive dømt, uanset om de ved om kvinden er handlet eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...