Hop til indhold

Yes - På Lørdag

Featured Replies

Skrevet

På skal der igen hygges efter en længere pause. Overvejer naturligvis mine muligheder. Skal det være en Thaimassage med afslutning eller skal det være en dejlig ung petite pige, der kan levere varen. Det skal ske i Trekantsområdet - kører dog gerne ca. 30 min, hvis det er for en fantastisk oplevelse.

Hvem kan anbefales? - første prioritet er helt klar en ung petite dejlig pige.....

PS. Finder jeg ingen, så bliver det en swingerklub

Skrevet
  • Author

Tænker på Sofia fra Kvong

Andre bud?

Redigeret af KAN

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hende men har et rigtig godt øje til Adonia fra Vejle. Kan ikke lige sætte link ind fra mobilen men du finder hende let ved at Google 'Adonia Vejle'. Hun har gode anmeldelser herinde. 

En anden mulighed er Hot Nikole som jeg også har meget lyst til at besøge. Hun holdet til lidt syd for trekantsområdet

Skrevet
  • Author

tak for de 2 gode bud, men de 2 piger er ikke helt min typer. Andre bud - det er snart lørdag.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.