KAN 32 Skrevet 3. Februar, 2016 På skal der igen hygges efter en længere pause. Overvejer naturligvis mine muligheder. Skal det være en Thaimassage med afslutning eller skal det være en dejlig ung petite pige, der kan levere varen. Det skal ske i Trekantsområdet - kører dog gerne ca. 30 min, hvis det er for en fantastisk oplevelse. Hvem kan anbefales? - første prioritet er helt klar en ung petite dejlig pige..... PS. Finder jeg ingen, så bliver det en swingerklub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 3. Februar, 2016 (edited) Tænker på Sofia fra Kvong Andre bud? Redigeret 3. Februar, 2016 af KAN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 3. Februar, 2016 Jeg har ikke besøgt hende men har et rigtig godt øje til Adonia fra Vejle. Kan ikke lige sætte link ind fra mobilen men du finder hende let ved at Google 'Adonia Vejle'. Hun har gode anmeldelser herinde. En anden mulighed er Hot Nikole som jeg også har meget lyst til at besøge. Hun holdet til lidt syd for trekantsområdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 5. Februar, 2016 tak for de 2 gode bud, men de 2 piger er ikke helt min typer. Andre bud - det er snart lørdag..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg