Beaver 57 Skrevet 3. Februar, 2016 Hej loge-brødre Jeg søgen nogen der kan lægge hus/hjem til et gangbang, da jeg ikke selv har stedet. Det skal helst være i Aarhus-området eller forholdsvis tæt på. Du vil naturligvis få lov til at deltage gratis i arrangementet. Gangbanget skal finde sted onsdag d. 24 Februar. Skriv til mig for yderligere information. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det Løse missil 7 Skrevet 3. Februar, 2016 Hej Beaver, Skal det være privat? Har du overvejet klub, eller hotel? Deltager gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 3. Februar, 2016 Det Løse missil skrev, for 26 minutter siden: Skal det være privat? Har du overvejet klub, eller hotel? Ja, det skal være privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 3. Februar, 2016 Larmer det ikke for meget til at det kan være i en lejlighed i en boligblok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 4. Februar, 2016 storslem skrev, for 15 timer siden: Larmer det ikke for meget til at det kan være i en lejlighed i en boligblok? En lejlighed vil være helt fint. Så må deltagerne bare dæmpe sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Februar, 2016 Hvor mange deltagere forventer du ? og, hvem er den unge kvinde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg