Hop til indhold
Gæst

Et ungt menneskes våde drømme og fantasier

Recommended Posts

Gæst

Ansporet fra tråden "Modne damer", kom jeg til at tænke på; Havde i, og hvad var jeres våde fantasier/drømme da i var teenager??

og nåede i at udleve nogle af dem???? èn af mine kommer her;

Som knægt drømte og fantaserede jeg om at blive "opdaget" af nabokonen, og selvfølgelig at det ville udvikle sig til en "hjælpende hånd".

En sommerdag hvor jeg vidste at hun var alene hjemme, og ude i haven dristede jeg mig til at prøve og udleve fantasien/drømmen. Jeg gik ud i haven uden tøj på, men med en halvfed på, velvidende at hun lå på alle fire og lugede ukrudt i hækken.

og pludselig lød der et friskt "hej XXX" fra hækken. jeg fik fremstammet et "hej" tilbage. Hun grinede og spurgte om jeg havde det varmt, idet samme hørte jeg mor kører ind i carporten og jeg fik travlt med at komme ind og få nogle klude på. Jeg kan stadig tænke om det kunne have udviklet sig, jeg tror det ikke da de var tætte med mine forældre, men hun var lidt en "flipper" type og kunne finde på lidt af hvert, men hun har jo også nok tænkt at hvis hun "forførte mig" kunne det give nogle MEGET uheldige/akavede situationer. Jeg gjorde ikke forsøget igen da modet svigtede mig.

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev lige pludselig utroligt svært at koncentrere sig om grundled og udsagnsord da vi i 7. fik ny klasselærer. Hun var brunette, i midten af tyverne, slank og havde forholdsvis store bryster. Et tilbagevendende kritikpunkt ved forældresamtaler var nu for meget dagdrømmeri i Dansk timerne. Det kunne jeg ikke gøre noget ved. Hendes bryster var det eneste der tumlede rundt mellem ørene på mig. Jeg vidste lige præcis hvad jeg ville gøre ved dem når jeg endelig fik dem i hænderne. For det ville da selvfølgelig ske på et tidspunkt, helt uden at jeg selv behøvede at gøre noget ved det. Det ville bare være naturens gang og karma.

Det skete selvfølgelig aldrig og nu sidder jeg her, en sur og bitter mand, når jeg læser alle historierne fra Amerika om unge lækre lærerinder der har sex med deres elever og om de båtnakker der melder disse vidunderlige engle til politiet. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har stadig urimmelig svært ved at koncentrere mig når jeg ser en kvinde i skjorte og nederdel, efter at have dagdrømt om min klasselære i 8-9 klasse. 

En af pigerne i klassen havde den lækkereste røv, hver torsdag skulle hun til ridning og havde sine ridebukser på i skole, blir stadig helt fjern ved tanken om en god røv i ridebukser :D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... Jeg var meget dygtig til matematik i folkeskolen. Det gjorde det da klart endnu bedre, at den mandlige lærer var totalt lækker og med en STOR bule i bukserne..., uhm... Den drømte jeg tit om som 14-15 årig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine forældre fik nye naboer da jeg var 12-13 år og nabokonen var vel medio tyverne den gang og pivlækker. Mine kammerater og jeg beundrede og fantaserede groft om hende den gang. Da jeg var 23 flyttede jeg hjem til mine forældre i en kort periode mellem uddannelser og nabokonen hjalp mig med at få et sommerjob. Som tak foreslog min mor at jeg skulle inviterer konen og hendes mad på aftensmad på en restaurant og som befalet af min moder, så gjort. På selve aftenen blev hendes mand kaldt på arbejde og det blev så kun nabokonen og jeg.  Vi fik en del vin og havde en herlig aften, som sluttede i hendes seng:-) da jeg kom hjem kl 5 om morgenen, var min mor vågen og hun havde gættet, hvad der var hændt. Hun blev tosset på mig, men sladderede heldigvis aldrig. Romancen med nabokonen forsatte i en længere periode, hvor jeg virkelig fik nogle store oplevelser for en ung gut:-) det stoppede efter er par år, uden at hendes mand fik mistanke.

Nb hun er stadigvæk mine forældres nabo og for 2 år siden, til en vejfest på gaden, endte vi på toilettet sammen med heftigt petting, bare for gode gamle dages skyld. Hun er 54 idag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Some1 skrev, for 10 timer siden:

Mine forældre fik nye naboer da jeg var 12-13 år og nabokonen var vel medio tyverne den gang og pivlækker. Mine kammerater og jeg beundrede og fantaserede groft om hende den gang. Da jeg var 23 flyttede jeg hjem til mine forældre i en kort periode mellem uddannelser og nabokonen hjalp mig med at få et sommerjob. Som tak foreslog min mor at jeg skulle inviterer konen og hendes mad på aftensmad på en restaurant og som befalet af min moder, så gjort. På selve aftenen blev hendes mand kaldt på arbejde og det blev så kun nabokonen og jeg.  Vi fik en del vin og havde en herlig aften, som sluttede i hendes seng:-) da jeg kom hjem kl 5 om morgenen, var min mor vågen og hun havde gættet, hvad der var hændt. Hun blev tosset på mig, men sladderede heldigvis aldrig. Romancen med nabokonen forsatte i en længere periode, hvor jeg virkelig fik nogle store oplevelser for en ung gut:-) det stoppede efter er par år, uden at hendes mand fik mistanke.

Nb hun er stadigvæk mine forældres nabo og for 2 år siden, til en vejfest på gaden, endte vi på toilettet sammen med heftigt petting, bare for gode gamle dages skyld. Hun er 54 idag. 

:grin::grin: Har din mor eller dig nogensinde snakket om det efterfølgende???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...