Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=hotsabrina

Det er sjældent at jeg har noget at fortælle jer fra Sjælland, jeg kommer der næsten aldrig, desværre.

Men Sabrina her kender jeg fra engang hun var på Fyn.

Jeg nåede altså kun at møde hende til en gang superfransk dengang ( fordi hun tændte mig for vildt og jeg slet ikke kunne styre mig ), selv om jeg havde betalt for en del mere :P

Hun er ikke god til sprog, kun Spansk, men hun har så lært at tale med øjnene og kroppen så man slet ikke misforstår noget :)

Hun er ikke så høj, nok omkring 162cm. Superdejlige store naturlige bryster og en fin fast krop og bagdel :)

Absolut Sydamerikansk, kunne være oprindelig spansk måske med et lille stænk indianer?

Sabrina husker jeg mest fordi hun var så kælen og sød og hun tændte mig så vildt.

Jeg vil virkelig anbefale hende hvis i leder efter en rigtig god Latino oplevelse :)

Og, billederne er muligvis ikke ægte, men det kunne de sagtens være og er det måske også. Jeg kan kun sige at de ikke lover for meget!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sabrina har været anmeldt flere gange før
her

og her

- og med MEGET god ret. For hun er da virkeligt skøn. Jeg har har lige besøgt hende igen for tredje gang.:-D
Dejlig gfe med masser af berøring begge veje. Sabrina er med på den værste bedste.

Jeg tror bestemt at det er hende på billederne, hun er en ret køn pige.
Så ringe er hun altså heller ikke til engelsk. Nej, det bliver ikke de store samtaler, for hun taler kun lidt, men forstår lidt mere.

Det er med stor ærgelse at Sabrina desværre forlader Danmark på søndag, og jeg kunne ikke få hende til at love at komme retur. Så det blev til et laaangt farvelkys. Håber at hun alligevel kommer på et tidspunkt.
Så det blev en dejlig øv-dag. :x

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse (og anmeldelser) :-)

Kan jeg få et hint om hendes omtrentlige lokation? F.eks. i nærheden af et eller andet? En S-togstation, et vejkryds eller lignende? :-)    

Del dette indlæg

Link til indlæg
iknowit skrev, for 2 timer siden:

Lyder dælme spændende - måske man skulle prøve det ;) 

Bemærk: Sabrina er lige kommet tilbage, jeg har endnu ikke besøgt hende og kan derfor ikke vide om det er samme sted som sidst.

Men tag et besøg og find ud af det! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...