Hop til indhold
dope24

Isabella Klain og Belle Thomson

Recommended Posts

Fjotte skrev, for 43 minutter siden:

Hvorfor???

Mon ikke, at han ganske enkelt bare gerne hører om andres erfaringer og/eller vurderinger af sitets generelle troværdighed, inden eventyret går i deres retning? ;) 

Mvh, 

/Gina.

 

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu ikke sådan jeg læste det i første omgang, men mere som at han ønskede at anmelde selve siden/pigerne for noget helt andet.

Men hvis det er som du skriver Gina, så kan jeg da byde ind på Isabella. Sød og smuk. Billederne passer og hun giver en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min undskylde hvis jeg havde formuleret mig forkert.
Jeg håbede lidt på om der var nogle som kunne fortælle om siden er til at stole på i henhold til profilerne, og om der var nogle som måske havde prøvet dem, og hvordan deres oplevelse var :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke den store erfaring ud i TS,, men siden er efter min opfattelse til at stole på.  Jeg har besøgt Isabelle og billederne  er 100% af hende og teksten er ligeledes heller ikke helt ved siden af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

shemalewiki er et godt site..

Men, da jeg var i Spanien sidst på året var der iflg sitet en mega lækker shemale i samme by som jeg.
Jeg ringede FLUKS til hende.. og blev pisse skuffet da hun ikke havde været der LÆNGE.

Så det er ikke nødvendigvis altid opdateret..

Fjotte, kan du fortælle lidt mere om din tur hos Isabelle????
Hun ser flot ud!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

En stille og sød pige med god tid til at komme hele vejen rundt. Både kys og gensidigt og masser af øjenkontakt. Kommer hun til Aalborg igen skal hun besøges :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...