Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hvor gammel skyder i hende til at være? Og er billederne retvisende vedr bygning/vægt ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Før jul havde hun bøjle på, men jeg har endnu ikke fået besøgt hende efter tilbagekomsten til staden. 

Fotos i linket til annoncen ovenfor viser hendes ansigt med en pænere præsentation. Hendes ansigt er mere skarpt og spidst, dog uden at være hesteagtigt. Et gennemsnitligt ansigt. Man skal ikke vælge Melany pga. hendes ansigt. Hendes krop på fotos er nogenlunde realistisk skildret. Hun er vel i sidste halvdel af 20'erne. Valget af Melany bør tilskrives hendes meloner, pæne krop og udmærkede service. 

Pigebarnet kan også tåle at blive gennempulet uden at kny. En vigtig egenskab. Jeg kan stadig høre de høje, klaskede lyde fra king size babserne, der slog hårdt mod hendes mellemgulv, da hun blev knaldet hårdt bagfra af undertegnede, sød musik i mine uartige ører :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig det Blow lover skriver.

Jeg har en lille tilføjelse: Hun har mega-fransk på menukortet. Jeg har oplevet at hun tog imod pengene for mega-fransk, men når varen skulle leveres måtte jeg kun komme på hendes bryster. Men hvis man ikke bestiller mega, kan hun godt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan kun tilslutte mig jeres anmeldelser. Sidst jeg var der, var aftalen at jeg skulle sprøjte mellem hendes bryster, og endte med at sende 3 gode sprøjt ud over hendes ansigt da hun lå på ryggen:) hun rømmede sig lidt men endte med at grine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik
Jørgensen skrev, 1 time siden:

I sin annonce skriver hun body to body. Nogen der ved, hvad det går ud på? Vel næppe thai-versionen?

Ja det gad jeg også godt vide. B2b med en pige med de fortrin lyder tillokkende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 8 timer siden:

Tror man kan få "næsten hvad man vil". B2B er vel ikke så svært. 

B2B er tilsyneladende meget svært. I  hvert fald har jeg erfaret, at kun ca. 1 ud af 10 (thaier), der tilbyder dette, rent faktisk kan udføre det på den helt rigtige måde. Og lige for at præcisere; når jeg tænker B2B, så er det jo ikke bare "B2B teknisk set" - at de to kroppe rører hinanden. Det er derimod sensuelt, med den rette mængde olie og hvor pigen både bruger sin egen forside og bagside - og gør det på mandens ditto også - og hvor hun liiiige lader manden smage på violen i ny og næ, når hun glider frem og tilbage i 69-position.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henriksto

har lige været forbi, og hun har stadig bøjle på, men det betyder ikke så meget.

Hun havde desværre lige spist noget hvidløg, så er jeg ikke så glad i, men når det så er sagt, så fik hun en tur, det var tæt, nært og lækkert, hun har jo de lækreste naturlige bryster, hold nu kæft.

kommer jeg igen, helt klart :-)

giv den gas kære hulbrødre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funky skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen som kan oplyse omtrent hvor på Frederiksberg vi taler? Indre><ydre?

5 minutters gang fra Langgade St.

Sød, dejlig pige med et fantastisk forparti! Men meget svær at kommunikere med. Taler ikke et ord engelsk.

Da jeg var der, var der desuden ingen håndklæder (store vaskedag måske?). Så efter badet stak hun mig en aflagt trøje, der lå i et hjørne. Så kunne jeg tørre mig i den. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Playful

Lækker pige! Jeg har besøgt hende én gang for nogle måneder siden. Det var en super oplevelse. Det skal snart gentages da det ligger i reviret.

Juipui - ved ikke om det er den same pige du refererer til. Jeg besøgte hende i en side gade til Godthåbsvej på Frederiksberg. Det er et godt stykke fra Langgade st ;-) What do I know. Måske er hun flyttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henriksto

hun havde selv et håndklæde på i dag.. men ja lejligheden er ikke noget at skrive hjem om, og der var ikke en dør i, kun et lagen for, og så var der en pige i det andet rum, som også fik besøg, det var lidt sjovt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Playful skrev, for 24 minutter siden:

Lækker pige! Jeg har besøgt hende én gang for nogle måneder siden. Det var en super oplevelse. Det skal snart gentages da det ligger i reviret.

Juipui - ved ikke om det er den same pige du refererer til. Jeg besøgte hende i en side gade til Godthåbsvej på Frederiksberg. Det er et godt stykke fra Langgade st ;-) What do I know. Måske er hun flyttet.

Jeg besøgte hende for ca. en måned siden. Og det var helt sikkert Melany, med bøjle på tænderne og store dejlige bløde kasser. ;) Og det var et boligkompleks nær Langgade St., så ja, måske er hun flyttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...